Mevon Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 De er ikke kjent for å jobbe raskest nei. 7613830[/snapback] Hehe, nei. Får vell bare håpe at det ikke blir utsatt like mye og lenge som GT4 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Satt hos en kamerat og prøvde GT:HD på hans PS3 i går kveld og jeg må si at det var stilig nok, bra grafikk men fy for noen platte, kjedelige lyder. Prøvde en del andre spill også: Ridge Racer, NHL, Formula1, COD osv, alt i alt virket det som en bra konsoll da, men jeg foretrekker fortsatt ****360'n min Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 synes det ser topp ut , men lurer på hvordan gta kommer til å se ut noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 synes det ser topp ut , men lurer på hvordan gta kommer til å se ut noen som vet noe om det? 7614154[/snapback] Her diskuterer vi ikke gta nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå