Gå til innhold

PS3: GT:HD "in-game"-bilder.

frostbitten

Anbefalte innlegg

Grunnen til at det ikke har vert skade på bilene i GT serien er jo at de bare har fått lisens på å ha alle bilene i spillet, ikke lisens på å krasje dem, for da må jo produsentene lage det sånn bilen hadde blitt ved et ordentlig krasj, men dette er jo nesten umulig å få til. Siden det er mange biler, og veldig mye jobb.

Kan jo hende du får riper i bilen da :p

Men håper selvsagt på at det blir ordentlig damage på bilene i GT5

7587801[/snapback]

Har vært skade på biler i mange andre spill i mange år. PGR1/2/3. Forza osv. Eneste grunnen til at det ikke har vært i GT er fordi de ikke har giddet å gjøre det, eller betale hva det ville koste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at det ikke har vert skade på bilene i GT serien er jo at de bare har fått lisens på å ha alle bilene i spillet, ikke lisens på å krasje dem, for da må jo produsentene lage det sånn bilen hadde blitt ved et ordentlig krasj, men dette er jo nesten umulig å få til. Siden det er mange biler, og veldig mye jobb.

Kan jo hende du får riper i bilen da :p

Men håper selvsagt på at det blir ordentlig damage på bilene i GT5

7587801[/snapback]

Har vært skade på biler i mange andre spill i mange år. PGR1/2/3. Forza osv. Eneste grunnen til at det ikke har vært i GT er fordi de ikke har giddet å gjøre det, eller betale hva det ville koste.

7587906[/snapback]

Nå er jo ikke skademodellen i PGR serien særlig mye å skryte av heller egentlig. Hvis du krasjer i 350km/t i en mur vil du jo få mer enn en knust frontlykt, og en liten bulk i støtfangeren, for å ikke snakke om at muren sikkert ville gitt etter også.

Lenke til kommentar
Implementing damage, the biggest hurdle was obviously dealing with auto manufacturers. The philosophies from manufacturers is starting to gradually change. The best compromise at this point is to model damage to racing cars and not yet to consumer level cars.

Link

Virker som det blir skade. Forstår jeg det riktig at det er bil produsentene som har nektet for skade tidligere? Altså en lisens avtale

Endret av Toreal
Lenke til kommentar

Ikke helt overbevist om at alt dette er ingame bilder nei. Det vil si, det er godt mulig at bildene i seg selv er ekte, og at det ser så bra ut når alt står stille, men kan godt tenkes at ikke alt ser like bra ut når man faktisk spiller det.

Husker f.eks at det var en del bilder av PGR3 til X360 som så bedre ut enn det sluttproduktet leverte. Nå er PGR3 meget, meget pent uansett, men var ting som ikke innfridde helt mtp grafikken. Det samme gjelder vel for Test Drive Unlimited.

Angående dette med at en del av omgivelsene I GT5 ser kjedelige ut og lite høyoppløste teksturer som noen nevner, så må man tenke på at det vi ser her mest sannsynlig er tidlige versjoner med bilene som hovedfokus og alt det andre som andreprioritet. Etterhvert som ting faller på plass, så vil nok også banene og alt det andre av grafikk og lyd også oppdateres. :)

Lenke til kommentar
Implementing damage, the biggest hurdle was obviously dealing with auto manufacturers. The philosophies from manufacturers is starting to gradually change. The best compromise at this point is to model damage to racing cars and not yet to consumer level cars.

Link

Virker som det blir skade. Forstår jeg det riktig at det er bil produsentene som har nektet for skade tidligere? Altså en lisens avtale

7588369[/snapback]

juiced hadde jo masse forskjellige biler og de fleste typer bilmerker og alle av dem hadde en solid skademotor. jeg tror dette med lisenser bare er tull, dette er 2006(snart 7) og reklameansvarlige ansatt av bilmerkene må da ha såpass hjerneaktivitet at de forstår at dette ikke skader omdømmet deres?

og teksturen på veien er skuffende ja. det er jo dette som kommer til å dekke 60% av skjermen under gameplay da...

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Merkelig at man kan klage på dårlige teksturer i gt 5 når ingen bilder fra gt 5 er sluppet. Gran turismo hd er bare en forbedret versjon av gt 4. Så det blir spennende å se hvordan gran turismo 5 blir seende ut.

7588823[/snapback]

Klaget over bildene som er postet i tråden, som etter emnet tilsier, omhandler Gran Turimso HD. Eller?

Lenke til kommentar
Merkelig at man kan klage på dårlige teksturer i gt 5 når ingen bilder fra gt 5 er sluppet. Gran turismo hd er bare en forbedret versjon av gt 4. Så det blir spennende å se hvordan gran turismo 5 blir seende ut.

7588823[/snapback]

Hmmm....jeg var nesten sikker på at GT:HD var starten på det som etterhvert skal bli GT5? Var iallfall slik jeg hadde forstått det...men nå skal det sies at jeg ikke er noen stor bilspill fantast, så jeg har nok ikke fulgt med på diverse pressemeldinger og infobrev angående Gran Turismo. Så du har vel rett. :)

Lenke til kommentar

Gran Turismo lydene har ikke vert bra. Og lyder av spinning og høy fart i sving er den samme. Og litt mye fart i en sving piper like mye som litt mindre fart, hvor det i virkeligheten bare hadde vert litt hvinelyd. Håper dette blir bedre. Og forskjellig lyd ettersom dekktype o.l. Det bør også bli bedre bil lyder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...