frostbitten Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Disse så da forferdelig bra ut. link. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ser helt ekte spør du meg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Ser mer ut som ekte bilder gjennom no filtrering. Man skal ikke tro alt man finner på internett Her er et ingame bilde av det: Endret 25. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Flere bilder hos ps3forums.com. Ser jo lovende ut. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Halvparten er ekte og halvparten er fra replayen i gt hd. Lett å se forskjell, men gt hd bildene er virkelig imponerende. Spesielt detaljene på bilene.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 synes det ser bra ut in game og jeg Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Å se replay er jo mye av gleden med Gran Turismo-serien. I følge forumet er i alle fall bildene ekte. Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Å se replay er jo mye av gleden med Gran Turismo-serien. I følge forumet er i alle fall bildene ekte. 7574347[/snapback] tror nok det er noen litt ivrige fanboys på det forumet. ser klart at noen av de bildene er tatt av ekte biler. Men ingame bildene så nokså snacks ut. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Å se replay er jo mye av gleden med Gran Turismo-serien. I følge forumet er i alle fall bildene ekte. 7574347[/snapback] tror nok det er noen litt ivrige fanboys på det forumet. ser klart at noen av de bildene er tatt av ekte biler. Men ingame bildene så nokså snacks ut. 7579769[/snapback] Tror de bildene du snakker om er referansebildene. Slik du kan se hvordan det ser ut IRL iforhold til spillet. Så tror ikke noen har prøvd å lure noen her Men dette spillet ser jo unektelig bra ut. Og med tanke på at det bare har vert en delvis port fra GT4 så må da GT5 virkelig ta seg bra ut. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Dette overbeviste hvertfall meg! nydelige bilder... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Nå har jeg lastet ned GT HD. Er litt kjipt at det bare er en bil og en bane der. He he Nå er ikke publikum flate mer! Også er det noen med norske flagg der. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) hva slgs bil er det? skal det ikke gå ann og laste ned flere biler da mot betaling? Endret 26. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 hva slgs bil er det? skal det ikke gå ann og laste ned flere biler da mot betaling? 7580684[/snapback] Det har jeg ikke sjekket ut. Kanskje det er det som er meningen. Men hare kun lastet ned gratis versjonen. Akuratt nå husker jeg ikke åssen bil det var. Men det var en gammeldags. Skal sjekke når jeg spiller etterpå. Og banen er den i alpene eller hvor det er, som det er bilde av i tråden. Det som er kjedelig er at den bilen er så treg! Så det er lite fart og spenning. Lenke til kommentar
abZ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 så ut som det var ekte! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Blir mere fart og spenning når man låser opp de andre bilene... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hovedgrunnen til at PS3 skal anskaffes her i heimen er GT serien. Mtp på hva dem klarte å få til av reel kjøring med den gamle PS2, så burde det bli bra med litt realitet i bildene også i PS3. Gleder meg! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) samme her pluss tekken og at den ser jo så fet ut --> style + bd , mediasenter som ser bra ut og er enkelt og betjene(xmb) Endret 26. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Oy! Ser jo nesten helt ekte ut jo Imponerende viss sluttresultatet blir så bra! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Må si jeg er imponert ja=), blir artig å prøve når den kommer=) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Flere bilder da...? NÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå