southhome Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Kjøpte Windows MCE SP2 NO . ( 4 cd-er) Noen som har hatt problemer med installeringen av denne? Fikk beskjed av Datakjeden at jeg skulle bruke denne måten: 1 Start med cd1 2 Ligg inn cd2 3 Ligg inn cd1 igjen. 4 Kjør windows update. 5 ligg inn cd mediacenter update. 6 kjør windows update. 7 Ligg inn cd "Norsk lokaliseringspakke for mediacenter. Problemet er at når jeg prøver punkt 4 får jeg problemer. Mange updates failed, når jeg starter på nytt , får jeg feilmelding når jeg prøver explorer, my computer og controllpanel. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
southhome Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Må legge til at det er en ny pc jeg har bygget opp med disse delene: MSI K9N NEO-F AM2 Athlon 64 3500+ AM2 Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 1024MB PC5400 Kit w/two matched Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 In-Win C603 Midi Tower ATX Sort Kabinett m/460W Power MSI GeForce 7600GT 256MB GDDR3,Passive Har prøvd med annen strømforsyning, harddisk, og norsk XP-pro. Samme resultat: Maskinen restarter etter windows-logo ( det samme skjer i sikkermodus) etter jeg har tatt windows update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå