Simon Aldra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nå er selvfølgelig ikke en S60 det samme som en Alfa 159, men jeg vil ikke si at det er en stygg bil. En selger ikke så mange biler om det er et generelt stygt design. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Off-topic: Datacalibel: super mega power qoute Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Noen flere Endret 4. januar 2007 av Pels Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 mye bra her Noen som har bilde av den grønne ladaen? Samara elns? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg har 4kanalers eksosanlegg på en 1.6l Bilen høres ut som den har 500hk så er derfor jeg gjør det Men bilen min er ikke akkurat stygt stylet da, tror det er blant norges fineste 7644231[/snapback] på en 1,6 motor av alle ting. Bilen høres da vel ikke annerledes ut om du deler røret i 10 eller 1 i enden. Jeg synest det er litt tåpelig å bygge på saker som scoops og gigantiske/mange eksosrør når motoren ikke er noe racer i utgangspunktet. Et desperat forsøk på å late som en er noe en ikke er Men men smaken er som baken og sikker flere som liker disse bilene vi mener er stygge stylingbiler også ... Her er forresten et par snaxne lada samara'er Endret 5. januar 2007 av tronni_87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå