Buggene Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Dette er ein kompis av meg sin bil. Den syns eg er knalltøff. Har vore med og lakert flammene og Lenke til kommentar
warpig Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg er personlig meget stor fan av denne krabaten. Det må da være deilig å kunne kjenne hvilken vei ti-kroningen som du nettopp kjørte over, lå. Endret 29. desember 2006 av warpig Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Duduududududuududuuuu Batman Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg er personlig meget stor fan av denne krabaten. Det må da være deilig å kunne kjenne hvilken vei ti-kroningen som du nettopp kjørte over, lå. 7597170[/snapback] Duduududududuududuuuu Batman 7597477[/snapback] Hahahha skikkelig Batmobil det der ja :!: Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Sikkert noen som har sansen for det, men jeg synest at dette er å ødelegge en i utgangspunktet stilig bil autodb annonsen 4 (!) endestusser. Endret 30. desember 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Den spoileren tror jeg er noe av det styggeste jeg har sett. Fantastisk stygt, var det... Forsåvidt var hele bilen lite attraktiv, selv jeg som aldri har vært begeistra for VW, syns original Scirocco ser noenlunde bra ut... Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Styggeste jeg ser er biler med DIGRE eksosrør! Særlig slike som står ut, og på gamle biler. huff! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Tronni_87: 4 endestusser er ikke uvanlig hvis det var det du trodde, men det passa ikke på den bilen. Her var det jo mange fine biler ja Edit: redigerte en stor feil som jeg ikke har sett før nå, unnskyld for den. Edit2: og her jeg bor er det en del rånebiler, og en del av de rånebilene har teipa(!) fast ekstra eksosrør som ikke virker Så det er ikke så uvanlig her, men kanskje det er uvanlig hos deg. Endret 2. januar 2007 av Andeby Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) andeby hva snakker du om? Endestuss og (d)effektpotte er jo forholdsvis vanlig, har sistnevnte på både passaten og sciroccoen min. men 4 endestusser ut av en 1,8 suge-motor :S Hvor bor du dersom det ikke er uvanlig... Endret 31. desember 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 http://www.gatebil.no/index.php?objectid=1217&pageid=142 den var knall fin HEHE: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Scirocco er jo råe biler, men den der var ikke det Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Den 300ZXn er en klassiker. Har vel vært til salgs lengelenge nå. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 7574779[/snapback] Greit at Volvo lager drittstygge biler orginalt, men dette er noe av det veerste jeg har sett Offameg! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dritstygge biler? Heh. Mursteiner også? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dritstygge biler? Heh. Mursteiner også? 7642931[/snapback] Ja, drittstygg! Ikke bare det at dem er mursteiner, men de sinnsykt stygge V70`ene som har de baklyktene, blir kvalm av dem! Og den linja som går på siden av hele bilen, Gosh! Eneste Volvo`en jeg liker er P1800s, kanskje en av verdens fineste biler! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det meste av styling er dritstygt, greit med litt småfiks, men svære vinger og så lav bil at du sliter om det ligger et sandkorn i veien er ikke fint! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 sjekk de felgene. tar seg vell gjennom skog og mark som ingenting. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 andeby hva snakker du om? Endestuss og (d)effektpotte er jo forholdsvis vanlig, har sistnevnte på både passaten og sciroccoen min. men 4 endestusser ut av en 1,8 suge-motor :S Hvor bor du dersom det ikke er uvanlig... 7607861[/snapback] Jeg har 4kanalers eksosanlegg på en 1.6l Bilen høres ut som den har 500hk så er derfor jeg gjør det Men bilen min er ikke akkurat stygt stylet da, tror det er blant norges fineste Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Dritstygge biler? Heh. Mursteiner også? 7642931[/snapback] Ja, drittstygg! Ikke bare det at dem er mursteiner, men de sinnsykt stygge V70`ene som har de baklyktene, blir kvalm av dem! Og den linja som går på siden av hele bilen, Gosh! Eneste Volvo`en jeg liker er P1800s, kanskje en av verdens fineste biler! 7643014[/snapback] Fra P1800 er det ikke veldig lang vei til Amazon og PV. Og en 240 i rett fargekombinasjon, med rett trim, rett høyde og rette felger er ikke spesielt stygg. Det meste av styling er dritstygt, greit med litt småfiks, men svære vinger og så lav bil at du sliter om det ligger et sandkorn i veien er ikke fint! 7643913[/snapback] Det mange gjør feil, er å kjøpe styling som ikke passer bilen. Dessuten må alt være gjennomført til hver minste detalj = dyrere enn mange tror. Videre må en ha rett valg av felger, meget viktig. Svære vinger har jeg aldri likt. Om du har noe ekstremt passer vinge seg (aldri på FWD imho), som sagt, det MÅ passe bilen. Selv en Opel Vectra B kan se bra ut med bonnet scoop, har selv sett eksempler på dette. sjekk de felgene. tar seg vell gjennom skog og mark som ingenting. 7644099[/snapback] Skog og mark tar seg gjennom dem, ville jeg mene. Avean: Specs? Bilder? Endret 4. januar 2007 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dritstygge biler? Heh. Mursteiner også? 7642931[/snapback] Ja, drittstygg! Ikke bare det at dem er mursteiner, men de sinnsykt stygge V70`ene som har de baklyktene, blir kvalm av dem! Og den linja som går på siden av hele bilen, Gosh! Eneste Volvo`en jeg liker er P1800s, kanskje en av verdens fineste biler! 7643014[/snapback] Fra P1800 er det ikke veldig lang vei til Amazon og PV. Og en 240 i rett fargekombinasjon, med rett trim, rett høyde og rette felger er ikke spesielt stygg. Det meste av styling er dritstygt, greit med litt småfiks, men svære vinger og så lav bil at du sliter om det ligger et sandkorn i veien er ikke fint! 7643913[/snapback] Det mange gjør feil, er å kjøpe styling som ikke passer bilen. Dessuten må alt være gjennomført til hver minste detalj = dyrere enn mange tror. Videre må en ha rett valg av felger, meget viktig. Svære vinger har jeg aldri likt. Om du har noe ekstremt passer vinge seg (aldri på FWD imho), som sagt, det MÅ passe bilen. Selv en Opel Vectra B kan se bra ut med bonnet scoop, har selv sett eksempler på dette. sjekk de felgene. tar seg vell gjennom skog og mark som ingenting. 7644099[/snapback] Skog og mark tar seg gjennom dem, ville jeg mene. Avean: Specs? Bilder? 7644497[/snapback] Jeg tenkte nå på Volvo`er levert fra fabrikken! Alle biler kan bli fine, absolutt alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå