Gå til innhold

Asus A7V-VM. Finnes det eller..?

PoleCat

Anbefalte innlegg

Hei. I min HP Pavilion 7950, står det at hovedkortet heter Asus A7V-VM, men på asus sitt nettsted finner jeg hverken kortet eller noe annet om dette...?

Jeg vil oppgradere BIOS, men er det trygt å bruke den som f.eks er ment for A7V-M???

Hvoran oppgraderer man egentlig BIOS?

HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke tatt sjensen på det du foreslår, siden HP-kortet trolig er en OEM-versjon av Asuskortet. Vil minne om den gamle regelen: hvis det ikke er noe spesikt problem med Biosen du har, la den være i fred...

Men _må_ du, så last:

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swind...979&l=en&c=BIOS den skal visstnok fikse et audio-problem.

Prosedyren for HP Bios-oppdatering kjenner jeg ikke, les readme fila.

Lenke til kommentar

Det kan jo også være at du har et A7V133-VM som meg. Hvis jeg var deg hadde jeg holdt meg laaaaaangt unna enn BIOS-oppdatering dersom du ikke er 101% sikker. Du risikerer å rett og slett og herpe maskinen. Det virke som det mangler tre tall i spesifikasjonene du oppgir. De kan være alt fra 133, 266 til 333 .

Lenke til kommentar

Har akkurat samme hovedkortet jeg også asus a7v-vm.

Men har akkurat samme problem,finner ingen informasjon om det.Dette sitter også i ei hp maskin.

Hadde jo vært artig og visst feks. hvilke cpu,er det støtter.Du sa at du fant ut at det er et a7v133-vm.

har du prøvd noen biosoppdatering med bios til dette h.k.?

Lenke til kommentar

Men har akkurat samme problem,finner ingen informasjon om det.Dette sitter også i ei hp maskin.

Hadde jo vært artig og visst feks. hvilke cpu,er det støtter.Du sa at du fant ut at det er et a7v133-vm.

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...