Grønning Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Heisann. Jeg fikk Xbox 360 Premium til jul. Fikk med Gears Of War, Tony Hawk Project 8 og PGR 3. Jeg kommer til å spille online om ca 1 måned, og jeg lurer på om det er noe tilbehør jeg trenger? Noe jeg har bruk for? Skal ikke koste meg over 1500,- kr. Takker. Endret 26. desember 2006 av Flippy92 Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Nei, du trenger ikke noe mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Du burde kjøpe deg en ekstra trådløs kontroller (399,-), quick charge kit (249,-) og trådløst batteri (149,-), 2 stk av sistnevnte. Dette er dog ikke så veldig relatert til online, men greit å ha alikevel. Men siden du har premium-utgaven er du jo klar for å gå på nett rett ut av boksen, eneste er at du bør ha batteri-pakke til den trådløse kontrolleren, om du ikke vil ha bordladeren foreslått over kan du gå for Play & Charge Kit, som gjør at du kan fortsette å spille mens du lader. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Så lenge at du har adsl hjemme så trenger du vel ikke noe mer. Skal du ha 360 koblet opp trådløst på nett så trenger du evt et trådløst nettverks adapter til din 360, det koster vel rundt 600-700 kroner. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Har trådløs nett hjemme, men bruker kabel også. Gidder ikke å bruke penger på adapter. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 angående trådløs nett, jeg har aldri vært borti det så jeg aner ikke, men hva trenger jeg og bruke i hub`en som jeg har innpå rommet mitt. Ledningen går derifra inn til "chello" modemet. Aldri vært borti dette så jeg aner ikke, tenker på sikkert nett osv.. Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 angående trådløs nett, jeg har aldri vært borti det så jeg aner ikke, men hva trenger jeg og bruke i hub`en som jeg har innpå rommet mitt. Ledningen går derifra inn til "chello" modemet. Aldri vært borti dette så jeg aner ikke, tenker på sikkert nett osv.. 7574356[/snapback] Nøyaktig hva mener du? Spør du om hva du trenger for å få 360 på nettet? Eller sette opp et trådløst nettverk for 360? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Dårlig formulert, beklager. Jeg har nettversk adapteren som settes i xbox360`en. Så trenger jeg en sender fra nettverket mitt til og sende signalene til xbox360 for og få den på nett. Hva trenger jeg "sender" fra mitt nettverk for at adapteren til xbox360 skal kunne få signalene og komme på nett.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nei, du trenger ikke noe mer Jo det gjør han Xbox Live Gold Membership for ett år (500kr ca), eller 3 mnd for ca 200kr. Fåes i de fleste spill-butikker. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nei, du trenger ikke noe mer Jo det gjør han Xbox Live Gold Membership for ett år (500kr ca), eller 3 mnd for ca 200kr. Fåes i de fleste spill-butikker. 7584504[/snapback] Gratis i en måned... så per nå trenger han ikke noe mer Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Så når jeg har koblet 360'en mot nettet, trykker jeg bare der som det er live ting på 360'en, og da får jeg 1 måned gratis ? Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Dårlig formulert, beklager. Jeg har nettversk adapteren som settes i xbox360`en. Så trenger jeg en sender fra nettverket mitt til og sende signalene til xbox360 for og få den på nett. Hva trenger jeg "sender" fra mitt nettverk for at adapteren til xbox360 skal kunne få signalene og komme på nett.. 7579913[/snapback] En ruter (tråløs) som sender deg signaler. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Så når jeg har koblet 360'en mot nettet, trykker jeg bare der som det er live ting på 360'en, og da får jeg 1 måned gratis ? 7585303[/snapback] Som regel ja, hvis ikke: Klikk deg frem på følgende måte: Xbox Live Blade > Xbox Marketplace > Account Manangement > Memberships > Xbox Live Silver Membership > Modify Membership Her skal det være ett valg om 1 month free gold trial ting. Men jeg har tatt alt ut av hodet, så kan være noen feil Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Så når jeg har koblet 360'en mot nettet, trykker jeg bare der som det er live ting på 360'en, og da får jeg 1 måned gratis ? 7585303[/snapback] Som regel ja, hvis ikke: Klikk deg frem på følgende måte: Xbox Live Blade > Xbox Marketplace > Account Manangement > Memberships > Xbox Live Silver Membership > Modify Membership Her skal det være ett valg om 1 month free gold trial ting. Men jeg har tatt alt ut av hodet, så kan være noen feil 7585635[/snapback] Velg silver og det blir automatisk gold den første måneden Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Kommet hjem nå, men har litt problemer med å koble meg opp mot nettet, kan ikke så mye om sånt Men når jeg tester nettet blir det slik at det står Wired, men det blir Failed på ip-adressen, jeg vet ikke helt hvor jeg skal sette ledningen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Vel, det er litt vanskelig å forklare. Men har dere flere maskiner i huset? Som er på nettet? I såfall har dere en router/switch av noe slag. Ledningen skal i den. Det du eventuelt kan gjøre, hvis maskinen din står på rom som xboxen, er å rett og slett kjøpe en liten fem-ports switch, koble i ledningen som du har i pcen, og legge en kabel til pc og en til xboxen ut fra den. Antatt kostnad: 300 kroner. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Vi har en pc der modemet og ruteren står, så er det kabel fra den pc'en til min. Så har vi laptop som er koblet mot trådløs nettet. EDIT: Mamma skal til byen senere, hun skal kjøpe trådløs adapteret idag. Pluss at i dag blir det 37" LCD HDTV Endret 28. desember 2006 av Flippy92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå