LNaitsirhC Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Ja, hvilken vei foretrekker DU at toalettpapiret henger? Jeg har lest at mange får problemer, og ikke får til å gjøre det de må før toalettpapiret henger rett vei. Så hvis de er på besøk med venner elns. må de da snu toalettpapiret til den veien de foretrekker. Foretrekker du: Overtrekk? Undertrekk? eller Stående? Personlig er det det samme for meg om det er overtrekk eller undertrekk, men hvis jeg skal henge opp en ny rull, blir det undertrekk. (Ja, greit.. jeg kjeder meg.. ) Endret 25. desember 2006 av LarsChh Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Overtrekk for min del, mye lettere å trekke ut papir da Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Overtrekk på meg! Alt annet blir bare helt feil Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Overtrekk, alt annet er bare unødvendig, spesielt stående. Undertrekk fungerer egentlig, men ingenting er så overtrekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Overtrekk selvfølgelig! Hender og at rullen blir stående på benken under vasken og, hvis jeg ikke gidder å bytte Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Definitivt overtrekk. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Overtrekk! Er den andre veien blir jeg sprø og snur den. Til og med om jeg er borte. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Overtrekk, ingen tvil. Får fnatt hvis den står andre veien. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Overtrekk! Undertrykte doruller må reddes og snus. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Kunne ikke bry meg hvilken vei den står. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Denne tråden kommer til å få en brei og anerkjent status blant akademikere og vitenskapsfolk her i huset. Norges forskningsråd vurderer å innvilge et større beløp for videre kartlegging og definering av dette fenomen. De lærte strides om denne saken burde vært send videre til Nobel-institusjon. Mvh jarmo ps. stenges som en telletråd uten nytteverdi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg