Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mange problemer med pcen!

Anbefalte innlegg

Hallo :D Jeg har etterhvert nå fått spesielt i dag (25.12.06) problemer med PCen min, senest i går fikk jeg beskjed om at datamaskinen inneholder over 17.000 feil og gud vet hvor mange virus...

Idag har skjermen gått i svart to ganger og pcen klikka og restartet seg flere ganger.

Jeg har Norton Systemworks 2006 og har installert det. men når jeg skal aktivere cdkeyen går det ikke... Dette er veldig merkelig fordi jeg har orginalen av Norton Systemworks 2006.

det kommer opp Activation faild og The activation was unsuccessful på Norton sine nettsider.

dette skjønner jeg ingenting av. Jeg har orginal cden. kjøpt hos Expert.

Noen som kan hjelpe? I mellomtiden forsøker jeg å ta ut det aller viktigste fra PCen, for så å formatere den senere når jeg har tid.

Ha en fortsatt god jul og et riktig godt nyttår :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virus kan være konstruert til å hemme maskinen din på flere forskjellige måter..

desverre vil eg anbefale deg å ta backup av det du vil beholde og formattere/reinstallere windows.

Viktig: Før du i det hele tatt leser noe av filer du har tatt backup av vil eg anbefale at du installerer virusprogram før du går på nettet. oppdaterer denne og søker så gjennom all backupen din.

ved nyinstallering vil eg anbefale deg å partisjonere harddisken din.

har en gyllen regel selv hvor jeg partisjonerer 20Gb til windowspartisjon.

dette gjørs enkelt ved installering av ny windows.

dersom virus o.l. gjentar seg trenger du bare å formattere partisjonen på 20Gb igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...