harrall Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har tenkt å formatere PCen min nå. Har kopiert alt jeg vil ta vare på over på en ekstern harddisk, foruten én ting; alt i Outlook. Jeg bruker Outlook daglig (kalender, avtaler, kontakter, osv.) og vil gjerne ta vare på all denne informasjonen, samt alle e-postene. Hvordan kan man ta backup av alt på Outlook? Eventuelt; hvor på maskinen er alt dette lagret? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei, hvis du går på fil----importer,eksporter velger eksporter til fil pst fil, velger hvor du så vil legge den filen hen så får du med deg alle mailer,kontakter etc. Ellers så ligger disse opplysningene i en fil som heter outlook.pst på din maskin slik som dette: C:\Documents and Settings\brukernavn\Programdata\Microsoft\Outlook Da kan du også kopiere den filen hvis du vil det, så starter du outlook når du er ferdig med å sette den opp, velger import,eksporter så importerer du det tok vare på Lenke til kommentar
harrall Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Takk for svaret! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 ...men, jeg er ikke helt sikker på om kalender, avtaler og kontakter vil bli med.. bare e-posten din.. Også hvis du har laget regler for e-posten din (til å sortere i gitte kataloger), så må du i hvert fall ta den hver for seg.. Lenke til kommentar
harrall Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Joda, den tok med seg kalender, avtaler og kontakter (haket av på "ta med undermapper"). Jeg testa ved å legge det inn på en annen maskin. Hm, er også usikker på om alle reglene kommer med. Skulle gjerne hatt disse med. Jeg gjør et forsøk til og poster resultatet. Lenke til kommentar
harrall Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Ser ut til at reglene ikke kommer med. Det er en egen funksjon for å eksportere reglene (.rwz) og importere dem. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har skrevet det før her flere ganger at denne fremgangsmåten ikke særlig klok i og med at det er en lang rekke informasjon du ikke får med. Men selv i artiklene på hw.no blir det ikke rettet, forstå det den som kan. Den beste metoden er rett og slett å ta en kopi av pst-fila og så åpne den fra Fil-menyen i Outlook når du har satt opp maskinen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå