ponnihest Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg lurer på om denne blitsen vil fungere problemfritt sammen med 350D? Tekniske spesifikasjoner. Takk, snille, kunnskapsrike mennesker Endret 25. desember 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg klarer ikke å finne noe svar ved å google "colorsplash trigger voltage" (som er det kritiske), men her finner du instruksjoner for hvordan du kan måle selv, dersom du alt har blitzen, eller kjenner noen som har den: http://www.botzilla.com/photo/g1strobe.html Jeg er litt usikker på hva en 350D tåler av utløsningsspenning. Canons spec er 6V. Nikons kameraer tåler opp til 250V, selv om Nikons egen spec. er 12V. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Tviler på at det går, står jo: The Dopest Accessory for your Lomo LC-A Camera Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Æsj, er det så avansert, ja... får spekulere litt på det da, kanskje noen på foto.no vet mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå