Gå til innhold

Problem med GeForce 6200 AGP på intel i845g

bassgitar

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat installert ett GeForce 6200 AGP kort på min pc (en compaq d510 med i845G intel chipset)

Problemet er at jeg ikke får spillt av video med mindre jeg setter ned hardware accelleration på nesten laveste setting. Hvis jeg gjør det fungerer video men pc'en bryter sammen (100% cpu usage osv). Hvis jeg har hardware accelleration på fullt, så kan jeg ikke kjøre video uten at pcen kjører på 100% cpu og skjermen går i frem og tilbake fra skjermbilde til svart. Etter at jeg lukker windows media player eller classic media player så går cpu usage ned på normalt.

Jeg hadde ikke installert noe grafikk kort før dette, men brukte onboard grafikken på intel chipsettet. Jeg leste bruksanvisningen på geforcen og det stod at jeg måtte sjekke hvordan jeg skulle disable onboard grafikken. På intel siden stod det at dette ville gå automatisk. Driverne for geforce kortet ble installert uten noen problemer jeg så. DirectX 9 er installert.

Jeg er en smule forvirret, hvis noen kunne hjelpe hadde det vært flott. Skjermen er forresten en NEC MultiSync V921.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...