TranceMaster Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Dette er et helt nytt konsept som jeg har testet selv personlig! Dette er et veldig seriøst og enkelt program. Jeg fikk utbetaling på ca 500$ første gang! Oppskriften står her: ### Følg oppskriften nøye så vil du komme fort i gang. Siden er på engelsk men spiller det noen rolle? Hehe.. Bare å spørre meg hvis dere lurer på noe. I would love to help Jeg ønsker fortsatt alle en god jul & et godt nyttår Sjekk hvor mye jeg tjente etter 1 dag!! Endret 25. desember 2006 av enden Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 .tk, da eller? Lite trolig. Lenke til kommentar
TranceMaster Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) .tk, da eller? Lite trolig. 7573900[/snapback] Konseptet er på en annen side. TK siden har bare en fin oppskrift! Mange som sliter med å komme i gang så det har dem forklart godt... Tro det eller ei.. mer sier jeg ikke mer.. I'm out! Endret 25. desember 2006 av TranceMaster Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 .tk, da eller? Lite trolig. 7573900[/snapback] Konseptet er på en annen side. TK siden har bare en fin oppskrift! Mange som sliter med å komme i gang så det har dem forklart godt... Tro det eller ei.. mer sier jeg ikke mer.. I'm out! 7573907[/snapback] Siden er en scam for at du skal kunne verve folk og dermed tjene penger! Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Siden er en scam for at du skal kunne verve folk og dermed tjene penger! 7573921[/snapback] Og det liker vi svært dårlig her på forumet, spesielt fra nyåpnede brukerkontoer. Tråden stenges og sensureres, og trådstarter bør ikke poste flere slike linker med mindre målet er å få kontoen stengt Ha en fortsatt fortryllende og svindelfri jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg