jj_ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Skulle koble til en ekstern HDD til pcen min nå via USB. Alt ser ut til å gå greit og device manager mener alt er installert, men harddisken dukker ikke opp i explorer. Det er FAT32 på pcen min og den harddisken jeg prøver å koble til har NTFS. Mistenker at det er derfor den ikke dukker opp slik jeg ville, men trodde slikt hørte fortiden til (win95/winnt) og ikke nå med xp. Noen som vet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 At du har en disk i FAT og en i NTFS har jo ingenting å si. Mulig at disken ikke har noen partisjon, eller at det er noe med tildeling av bokstav. Sjekk i Diskbehandling. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
jj_ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Joda, brukte disken som intern hdd før, så det skal ikke være noe problem. Sjekker i disk management og der finner den sannelig min hatt den eksterne hdd'en glatt. Kan til og med høyreklikke på den, velge utforsk og gå inn i mapper og filer på samme måte som i explorer. Det gikk også fint og spille av en video på den måten. Jeg tildelte en stasjonsbokstav for det manglet den, men fortsatt dukker den ikke opp i utforsker. Hva har jeg "glemt" å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå