Gå til innhold

[bruk emnefeltet fornuftig]

magne30

Anbefalte innlegg

Jeg har greid å instalere feil bios, men hvordan instalere den normale.? når jeg tar vekk jumpern slik at det blir "recovery" mode så setter jeg inn en bios update diskett så venter jeg ca 1-3 min til den laster inn biosen men da kommer det en sånn dyp og sakte pipelyd!! tur det er error lyden det skulle egentlig komme to høye pip toner men det kommer ikke!!! finnes det no svar på dette??

[ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-11-23 14:19 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du har BX-chipset sier ingenting om hvilket hovedkort du har. De må være flere titals hovedkort fra ulike produsenter som bruker dette chipset'et. Vi trenger hovedkortprodusent og -modell, eller hvis dette er en ferdigmaskin, maskinprodusent og -modell.

Edit: Hvis du har problemer med å finne disse opplysningene, så foreslår jeg at du laster ned AIDA32. Hvis du ikke trenger en versjon som går inn på en diskett, last ned Enterprise-versjonen. Alle versjonene er gratis.

[ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-11-24 04:02 ]

Lenke til kommentar

Nei... pcen den fnker nå :grin::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Så det er ikke prob, fant riktig bios fra intel (ahh... endelig fant jeg noe utenom de forpulte dell biosene) dell biosen var det så mye sperringer på, har lært en ting JEG SKAL ALDRI FIKLE MED BIOSEN på den metoden haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...