erlber Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Skjermen på min bærbare kjører 1400*1050, men når jeg spiller Operation Flashpoint er maskinen såpass treig at jeg spiller i 800*600. Jeg er vant til at man får den svarte rammen rundt, og at skjermen bare blir mindre. Men så så jeg en 4150, med samme spill, med oppløsning på 800*600, men da med fullskjermsvisning. Kvaliteten blir selvfølgelig litt dårligere, men jeg synes det var akseptabelt. Hvordan kan jeg stille det inn på min maskin? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 4150 kommer med ATI R7500 kort, dvs endel kraftigere enn det du har og har andre alternativer. Det er ikke sikkert det funker med ditt kort engang. Bare for å være pessimisten her, sikkert noen som har lik maskin som har funnet en løsning. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Har du sjekket i biosen. Det pleier å være et valg for oppløsning som heter noe slikt som "stretch" eller "expand". Lenke til kommentar
AliBengali Skrevet 22. november 2002 Rapporter Del Skrevet 22. november 2002 Hold inn fn-tasten(blå) samtidig som du trykker f7... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå