Gå til innhold

Får ikke installert ekstern hdd

Tullballj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som skal komme opp når jeg putter den i kommer opp, men den blir ikke installert. Først kommer det opp "Ny maskinvare funnet" også "Kan windows update koble til for å finne programvare?" Da har jeg prøvd både ja og nei. Så til slutt kommer det opp en veiviser for tilkobling. Installer automatisk eller fra liste. Tar automatisk og da kommer det opp senere. "Kan ikke installere denne maskinvaren" Har prøvd på den nyeste maskinen min også, der går det ikke heller. Jeg har Win Xp på begge.

Etter alt står det i en boble på verktøylinjen. "Det oppstod et problem.... maskinvaren vil kanskje ikke fungere som den skal" Jeg finner ikke ikonet til disken på min datamaskin så...

Den heter:

Western Digital My Book Premium Edition 500GB

Endret av NestenUtenkunnskap
Lenke til kommentar
"Ny maskinvare funnet" også "Kan windows update koble til for å finne programvare?" Da har jeg prøvd både ja og nei. Så til slutt kommer det opp en veiviser for tilkobling. Installer automatisk eller fra liste. Tar automatisk og da kommer det opp senere. "Kan ikke installere denne maskinvaren"

Driveren blir ikke installert av en eller annen grunn.

Kontrollere alt det med kabler, usb tilkoplingen osv.

Gå i enhetsbehandling og velg oppdater drivern eller søk for nye hardware slik at du får installsjons prosedyre opp på nytt.

Deretter skal du velge "ikke automatisk" hele veien, og velge "ikke søk jeg vil installere driveren selv" for da ser du hvilken driver windows oppfatter som passende.

Det kan gjøre det litt lettere å forstå what happen's.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...