Låvedør Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) hei! jeg spiller cs 1.6. jeg kjøpte det for ikke så altfor lenge siden. da kunne jeg også laste ned dethmatch, day of defeat osv. men nå har en kompis kjøpt det åsså. cs anthology altså. (samme som meg) men han får spørsmål om han vil laste ned css! wtf? hvorfor kan han det?? Endret 25. desember 2006 av Låvedør Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hmm.. høres merkelig ut det der. Tror ikke han kan det, du må jo ha en cd key for å spille CSS også. Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) men når man skal hake av for vilke spill man vil ha, så er et av alternativene cs:source... Endret 25. desember 2006 av Låvedør Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Visst han faktisk kan spille source på kontoen, er det merkelig. Det der er sikkert bare noe popup piss... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har kameraten din Half-Life 2 da? Den gir deg vel adgang til CS:S så vidt jeg husker, da de er begge bygd rundt Source-motoren. Er det ikke slik? Half-Life gir deg adgang til CS. Half-Life 2 gir deg adgang til CS:S. ? Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 han har ikke det nei... helt ny pc. første han gjør er å instalere cs anthology.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvor ny PCen er har jo ingenting å si. Hvis han har en Steam-konto han har kjøpt HL2 til, ligger jo spillene klare til nedlasting samme hvilken PC han logger seg innpå Steam fra. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Vet ikke jeg, men da jeg kjøpte det fikk jeg ikke CS:S. Du trenger forressten ikke HL2 for å ha CS:S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå