Gå til innhold

Hvilke supportere mener DU er medgangsupportere?

ZenCo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, det var ikke noe alternativ å bli Liverpool-, Chelsea- eller Arsenalsupporter, for eksempel. Manchester United har alltid vært, og kommer alltid til å være mitt desiderte favorittlag

On topic:

MFK-fansen har vist seg å være medgangssupportere. Mange som ga opp MFK bare fordi de rykket ned i Adecco'n...

Heia Molde!

Endret av OML
Lenke til kommentar

rbk-supportere som ikke engang er ifra tøndelagen må jeg nok si at er medgangs, smatidig som at det var en del startsupportere for et par år siden men de forsvant plutslig :hmm: Lurer på hvorfor :p

I tillegg er Chelsea, arsenal og barca supportere medgangssupportere....

Mens Man.U alltid vil være et lag uten medgangssupportere.... :yes:

Lenke til kommentar
rbk-supportere som ikke engang er ifra tøndelagen må jeg nok si at er medgangs

7869066[/snapback]

Og det er mer stuerent å være norsk Manure-supporter?

7870439[/snapback]

Det blir en litt annen sak når laget spiller i et annet land. Og landet appåtill er blant verdens mest fotballfrelste med en av verdens beste ligaer, men skjønner hva du mener...

Synes selv det er vanskelig å finne et lag det supporterene generelt er medgangsupportere, for det tror jeg ikke finnes. Flesteparten er vel som regel trofaste supportere, alle lag har sine medgangsupportere, men noen har fler enn andre.

Jevnt over synes jeg medgangsupportere er flaut :whistle:

Lenke til kommentar
rbk-supportere som ikke engang er ifra tøndelagen må jeg nok si at er medgangs, smatidig som at det var en del startsupportere for et par år siden men de forsvant plutslig :hmm: Lurer på hvorfor :p

Mens Man.U alltid vil være et lag uten medgangssupportere.... :yes:

7869066[/snapback]

Er disse medgangssupportere?:

Start: JA!!

RBK: Tror ikke det..

Chelsea: Kanskje, men tviler...

Arsenal: NEI!!

Barca: Kanskje..

Man Utd: JA!!

Start supportere er vel de som er mest medgangssupportere i Norge om ikke i Europa.. (jeg er fra kr.sand).

Lenke til kommentar

7869066[/snapback]

Altså. Det blir feil å si at et lag har medgangssupportere, mens et annet lag ikke har det. Det vil alltid finnes noen medgangssupportere i en klubb, men også den faste "kjernen" som følger med laget sitt ned til 3.divisjon om nødvendig.

Så, både Chelsea, Arse og Barca har medgangssupportere, men også United har det.

De vil alltid finnes i alle klubber (som spiller på et høyere nivå vel å merke).

Men.. Det man kan snakke om er hvilke klubber som har FLEST medgangssupportere. Som f.eks at Barcelona eller Chelsea har flere medgangssupportere enn Liverpool.

Lenke til kommentar

Det å prestere å si at Arsenalsupportere er medgangssupportere er noe av det dummeste jeg har hørt.. Jeg er selv fan av Arsenal...

Skal sies at jeg ikke er den som sier stort når de taper, men når de vinner derimot tar det ikke lang tid før noen får høre min glede...

Vil si at Moldesupporterne skuffer meg.. Alltid vært fan, vill alltid være fan av Molde.. Var på cupfinalen i 94 og i 2005.. Kjipt det at de rykket ned nå, men vi kommer opp igjen, og for min del blir det bare å late som om at det ikke finnes noe som heter "Tippeligaen" denne sesongen

Største medgangssupportere? Hmmm.. mange blir vell sure nå, men Klanen?? sier bare at når de vant gikk antallet medlemmer opp veldig mye, og nå som de ikke vant sank det plutselig... Veldig mange klansmenn er IKKE medgangssupportere, men alle de som meldte seg inn i klanen når de kjempet om gullet med RBK i 2004, og når de tok gullet i 2005 vil jeg påstå at er medgangssupportere.. Plutselig ble det så inn, og fashion å holde med enga... Det var ekkelt... har forøvrig stor respekt for ekte klansmenn!!

Endret av einst
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Barca er de som har flest medgangsupportere nå, men jeg tror de er på en liten nedgang nå så de forsvinner nok.

Spurte en på skolen hviket lag han heia på, så svarte han at han er barca fan, og han så han hadde vært det hele livet, så spurte jeg hva hjemme banen til barca heter,

han viste det ikke :hmm:

Lenke til kommentar
Barca er de som har flest medgangsupportere nå, men jeg tror de er på en liten nedgang nå så de forsvinner nok.

Spurte en på skolen hviket lag han heia på, så svarte han at han er barca fan, og han så han hadde vært det hele livet,  så spurte jeg hva hjemme banen til barca heter,     

han viste det ikke :hmm:

7991039[/snapback]

Trenger ikke kunne masse om laget for å være fan? Spesielt ikke hvis man er ganske ung, som jeg har en følelse han du spurte var :)

Lenke til kommentar
Nei men det er jo ganske fett da. At nordmenn som aldri har sunget et ord på en Liverpoolkamp omtaler seg som supportere. Fans/tilhengere/sympatister - men faen ikke supportere.

8010367[/snapback]

Så jeg kan ikke kalle meg Liverpoolsupporter fordi eg ikke har vært på Anfield enda?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Legger merke til at de fleste her nevner Chelsea, sånn uten videre, uten å tenke på at det faktisk var folk som holdt med dem før abracadabra kom. Jeg kan være enig med at det desverre har kommet mange jalla-"fans" som sier de holder med chelsea, uten at de vet hvem som spiller på laget. Og dette er dumt for alle oss seriøse supportere.

Jeg mener at Manchester United har en god del medgangsupportere, da de har hatt en del medgang i det siste. Etter min mening er medgangssupporter å holde med et lag som vinner, og vil tørre å påstå at mange valgte United etter et seriegull.... Det som forundrer meg, er at mange United-supportere bruker så uendelig med energi på å slenge dritt om alle andre lag, fremfor å konsentrere seg om sitt eget lag. Selv når de leder bruker de mer tid på drittslenging enn å glede seg over sitt eget lag.

Liverpool-fansen er morsom. Når de har vunnet en litt viktig kamp, skulle man tro at de hadde vunnet The Trippel i tredje potens. Ellers er også de ganske negative, men de kan neppe kalles medgangs, da de utenom noen fantastiske cup-seire ikke har vunnet stort.

Hadde jeg fått dette spørsmålet for en tre-fire år siden hadde jeg garantert nevnt Arsenal-supportere, men de har roet seg kraftig, og desverre så har nok de verste gått over til Chelsea.

Chelsea har mange medgangsupportere, ja, men de kom etter den russiske kapitalisten, og dere må ikke glemme oss som har holdt med klubben i hele vårt liv. Det er vi som får gjennomgå for at alle de tullete supporterene slenger om seg med utrolig dumme ting. Tenk på det neste gang "dere skal ta Chelsea".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...