GBD Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Siden året snart er omme tenkte jeg det kunne være interessant å se litt hva folket syns om året som har gått. Hvem var den beste spilleren? Hvem har den styggeste frisyren? Her skal det være noe å svare på for alle som har sett fotball i løpet av året som gikk. Så: Årets spiller: Årets lag: Årets manager: Årets kamp: Årets kjøp: Årets flopp: Årets sitat: Årets gjennombrudd: Årets dummeste: Årets styggeste (takling? utseende? bestem selv!): Årets flotteste skudd: Årets flotteste spill: Årets Bjarte Flem (tabbe): Årets dommer: Øyeblikket: Årets prestasjon: Årets kollaps: Årets overraskelse: Bestem selv hvilke dere vil fylle inn, og kom gjerne med flere! Endret 25. desember 2006 av GBD Lenke til kommentar
Husam Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Årets spiller: Inge Andre Olsen (Stabæk) Årets lag: Brann (spilte fantastisk fotball til tider) Årets manager: Ehm, har svartnet helt for meg. Han RBK-bergenseren. Husker ikke navnet akkurat nå Årets gjennombrudd: Hmm, Kristjan Siggurdsson? (Brann) Årets dummeste: John Arne Riise Styggeste takling: Joakim Persson -> Eirik Bakke Flotteste spill: Brann Kollaps: Brann Prestasjon: Tja, er imponert over Tromsøs avslutning på sesongen. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Årets spiller er nok Francesco Totti Årets lag er nok Barcelona Årets manager er nok Marcelo Lippi Årets kamp er nok semifinalen mellom Italia-Tyskland Årets kjøp er nok Fabio Grosso Årets flopp er nok Vieri i Atalanta Årets sitat er nok Drigba da han sa at han fortjente årets spiller prisen i PL og at han var kanskje en av verdens beste fotballspillere Årets gjennombrudd er nok Roma keeper Doni som har vært knallstødig i Roma Årets dummeste er nok Drigba Årets styggeste tackling er nok Empoli spilleren som brakk ankelen til Totti Årets flotteste skudd er nok han midtbanespilleren på Portsmouth for et par serierunder siden Årets flotteste spill er nok Roma Årets Bjarte Flem...? Årets dommer er nok Perluigi Collina..(selm om han har sluttet) Årets øyeblikk er nok da Cannavaro løftet pokalen over hodet. Årets kollaps er nok Ronaldinho som spilte dårlig i CL finalen og helt til nå i høst Årets overraskelse er nok at Tevez ennå ikke har scoret Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Først av alt vil jeg si at jeg bryr meg fint lite om fotball. Ikke spør hvorfor jeg er innom tråden. Bare for moro skyld. Valgte å fylle ut dette for det. Årets spiller: Ole G. Solskjær Årets lag: Fredrikstad Årets kamp: Tufte IL vs. RBK Årets dummeste: Beckham kommer vel til å vinne denne alle år? Årets Bjarte Flem (tabbe): Arason da han bommet på ballen. (satser på at det var i år) Årets prestasjon: At Fredrikstad vant Cupen. Årets overraskelse: ^ Lenke til kommentar
GBD Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Årets spiller: Fabio Cannavaro Årets unge spiller: Sergio Ramos Årets lag: Barcelona må nok ta denne Årets manager: Gérard Houllier (tuller faktisk ikke engang) Årets kamp: Nederland-Portugal Årets kjøp: Nemanja Vidic (Manchester United) Årets flopp: Har ikke lyst til å skrive Shevchenko, men foreløpig blir det ham Årets sitat: Drogbas sitat om at han muligens er verdens beste, samt et par fra Mourinho Årets gjennombrudd: Drogba, som endelig virkelig viser at han kan mer enn å filme. Årets dummeste: Morgan Andersen Årets styggeste (takling? utseende? bestem selv!): Luke Chadwik = eternal victory Årets flotteste skudd: Steven Gerrard i FA Cupen mot West Ham Årets flotteste spill: Argentinas 25 trekk i VM Årets Bjarte Flem (tabbe): Reina mot Everton (3-0 scoringen) Årets dommer: Graham Poll? Øyeblikket: De 20 første minuttene av Uniteds sesongåpning var et langt, godt øyeblikk Årets prestasjon: Riquelmes straffe i CL-semien Årets kollaps: Liverpool på bortebane? Årets overraskelse: United leder ligaen (meget gledelig overraskelse) Årets gjenganger: England driter seg ut i et mesterskap Årets Cristiano Ronaldo: Drogba og Lehman i flott samspill Endret 25. desember 2006 av GBD Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Veldig vanskelig da de forskjellige seriene foregår på forskjellige tidspunkt. Årets spiller: Fabio Cannavaro (Juventus/Real Madrid) Årets lag: Stabæk Årets manager: Jan Jönsson (Stabæk) Årets kamp: Brann - Rosenborg Årets kjøp: Marek Sapara (Rosenborg) Årets flopp: Andriy Shevchenko (Chelsea) Årets gjennombrudd: Tom Huddlestone (Tottenham) Årets styggeste: Erik Huseklepp (Brann) Årets flotteste skudd: Torsten Frings (Tyskland) Årets dommer: Graham Poll. :!: Årets kollaps: SK Brann Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Som LarsP sier blir det litt vanskelig i og med at de forskjellige ligaene starter til forskjellige tidspunkt, men ihvertfall i PL tar jeg vurderinger ut fra denne sesongen. Årets spiller: C. Ronaldo / Cannavaro. Årets lag: Manchester United Årets manager: Ferguson Årets kamp: Nederland - Portugal (VM) Årets kjøp: Nemanja Vidic Årets flopp: Andriy Shevchenko Årets sitat: Drogba om at han er PLs beste, kanskje til og med verdens beste. Årets gjennombrudd: Drogba Årets dummeste: Drogba/Mourinho Årets flotteste skudd: Denne er vanskelig, da jeg ikke har alle målene brent inn i hukommelsen, men vil hvertfall nominere Essien mot Arsenal og Scholes mot Villa Årets dommer: Graham Poll, obviously. Årets kollaps: Brann? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Årets spiller: C Ronaldo Årets lag: Sevilla Årets manager: sir Alex Ferguson Årets kamp: Nederland - Portugal i VM Årets kjøp: Nemanja Vidic Årets flopp: Shevschjenko Årets sitat: Drogba om at han er PLs beste, kanskje til og med verdens beste. (Slenger meg på den Teggy) Årets gjennombrudd: Årets dummeste: Mourinho Årets styggeste (takling? utseende? bestem selv!): Zidane Årets flotteste skudd: C. Ronaldo Årets flotteste spill: Årets Bjarte Flem (tabbe): Årets dommer: Graham Poll Øyeblikket: --------- Årets prestasjon: Drogba vs Lehmann / Årets kollaps: Ronaldinho Årets overraskelse: Ole Gunnar Solskjær Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Årets spiller: Cannavaro Årets lag: Barca, men United havner ikke langt bak. Årets manager: Fergie Årets kamp: Tyskland - Argentina i VM, men jeg var i Munchen naar kampen ble spilt, saa stemningen hjalp litt Årets kjøp: Nemanja Vidic Årets flopp: Sheva, definitivt. Årets dummeste: Zidane i finalen, dessverre, selv om Paris Hilton fortjener en plass paa alle slike kaaringer, uansett. Årets styggeste (takling? utseende? bestem selv!): Ben Thatcher paa Mendes Årets flotteste skudd: Daniel Agger mot West Ham Årets flotteste spill: Argentina mot Serbia, verdensklasse. Årets Bjarte Flem (tabbe): Graham Poll som klarer aa gi tre gule kort til samme spiller... Årets dommer: Graham Poll Øyeblikket: Cannavaro som lofter pokalen i Berlin. Årets prestasjon: Aa gi samme spiller tre gule i samme kamp... Årets kollaps: Brann Årets overraskelse: Viking - Brann: 5-0 Tror det blir min... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Siden året snart er omme tenkte jeg det kunne være interessant å se litt hva folket syns om året som har gått. Hvem var den beste spilleren? Hvem har den styggeste frisyren? Her skal det være noe å svare på for alle som har sett fotball i løpet av året som gikk. Så: Årets dommer: Øyeblikket: Årets prestasjon: Årets kollaps: Årets overraskelse: Bestem selv hvilke dere vil fylle inn, og kom gjerne med flere! 7573597[/snapback] årets spiller: sølskjær (den store combacken hans) årets lag:sandefjord (rykka opp kom langt i cupen og klarte og holde plassen) årets manager: rafael benites årets kamp : nederland-portugal årets kjøp : dirk kuyt Årets dummeste: komentatorn liverpool mot noen husker ikke hvem (det var fdin pasning av gerrard nei det var alonso nei der er jo alonso det var vist gerrard) Årets flotteste skudd:agger,drogba Årets overraskelse:agger,vidic Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Dette blir vel en ganske dreid kåring. Selv fokuserer jeg mest på norsk fotball, og spesielt Vålerenga som er mitt lag. Men jeg plukker jo opp ting på veien. Årets spiller: Ronny Johnsen Årets lag: Kan man si noe annet enn Italia her da? De vant jo VM. Årets manager: Kjetil Rekdal - innser selv at han ikke har mer å tilføre Vålerenga. Trekker seg og frigir et stort potensiale. Årets kamp: Viking - Vålerenga. Petter Myhres første, en utrolig viktig seier og lang tur. Alt matcha perfekt - og uka etter ble fantastisk. Årets kjøp: Levan Melkadze og Zavrl Årets flopp: SK Brann Bergen Årets sitat: «Viking rykker ikke ned, det står i Bibelen.» Peter Ijeh - dette skiller seg klart ut. Det var litt bra. Årets gjennombrudd: Han lille i Fredrikstad, husker ikke hva han heter. Årets dummeste: Ardian Gashi, pengegrisk sviker blotta for alt. Årets styggeste (takling? utseende? bestem selv!): Han svensken på Stabæk på Eirik Bakke (fortjent men stygt). Årets flotteste skudd: Det svir i sjela og måtte gi denne til en av hovedfiendene, men Robert Koren får den likevel. Hadde et jævla bra skudd som smalt meg på pungen. Årets flotteste spill: Argentina i VM, en av scoringene der var legendariske. Årets Bjarte Flem (tabbe): Zinedine Zidane, vår generasjons absolutt og totalt mest overlegne spiller avslutter med alt annet enn klasse. Synd for han, og ettermælet. Årets dommer:Tom Henning Øvrebø - gjør som alle dommere stygge feil, stort sett hele tiden. Det som skiller Øvrebø fra resten er at han innrømmer feilene sine i etterkant. Alltid en fair og nøytral dommer. Øyeblikket: Christian Grindheim mot Elfsborg (Royal League borte). Nydelig langskudd som satte et verdig punktum for fotballåret 2006. Noe anna kommer jeg ikke på. Men det er vel ofte sånn, at det er det siste man husker best? Årets prestasjon: Klarer ikke å finne en spesifik prestasjon. Årets kollaps: Brann -> som vanlig er de selverklærte mestere i tidsrommet januar-april, men aldri i oktober-desember. Like morro hver gang. Årets overraskelse: Bronsemedaljer Årets vemmeligste trener: Som alltid - Tom «Mr. Keiko / Bufflé-Vom» Nordlie. Som sagt veldig merket av mine fotballståsteder. Som VIF-supporter er det jo alltid like jævlig å tape mot Lyn og LSK. Det presterte vi å gjøre fire ganger, som et plaster på såret ble begge slått på sluttabellen. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Årets spiller: Christiano Ronaldo Årets lag: Barcelona Årets manager: Alex Ferguson Årets kamp: England - Portugal (aldri vært så spent på lenge) eller Portugal - Nederland. (veldig spesiel kamp) Årets kjøp: Nemanja Vidic Årets flopp: Shevchenko Årets sitat: - En i klassen sa i vår "Hva faen gjør Vidic i Manu, han er bare bortkasta penger" Årets gjennombrudd: Vidic Årets dummeste: Oppførselen til Materazzi i vm finalen. Årets styggeste (takling? utseende? bestem selv!): Da Nederland dreit i fair play regelen og startet spillet, istede for å skyte ballen til innkast. I Portugal - Nederland kampen. Årets flotteste skudd: Joe Cole i gruppespillet i vm. Tror det var mot Sverige Årets flotteste spill: Argentina i vm Årets dårligste dommer: Horacio Elizondo Øyeblikket: Straffe konken i England - Portugal Årets prestasjon: Og utvise Rooney i England - Portugal Årets overraskelse: At Mikel kom seg til Chelsea til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå