Spöka Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 trenger noen tips... hva slags bra laptoper kan en få til under 8000,-? som det er litt futt i, da... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 tror du må fikse emne tittelen din rimlig fort Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=5442&mlevel=190202 ville valgt denne http://www.psdata.no/ps.asp?it=130935&mlevel=190202 blir rett over 8000 kjap cpu og skjermkort og overleve på. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 hmm... hvis noen skulle finne veien hit ved en feiltagelse kan dere fortelle meg hvordan jeg legger ned tråden på forhånd takk Lenke til kommentar
andylove Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 hmm... hvis noen skulle finne veien hit ved en feiltagelse kan dere fortelle meg hvordan jeg legger ned tråden på forhånd takk 7950350[/snapback] Om du ønsker at tråden skal stenges, er det moderatorer som gjør dette. Bare rapporter tråden med knappen under her Forøvrig så ville jeg satset på en maskin med Intel plattform. Det fordi Intel har svært gode løsninger når det gjelder bærbare. Et annet tips er å holde seg til budsjett, for ryker du på en ting, så går det fort mye ekstra kr enn du hadde tenkt deg Vurder også om du har behov for et kult skjermkort eller god battkapasitet. Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 hmm... hvis noen skulle finne veien hit ved en feiltagelse kan dere fortelle meg hvordan jeg legger ned tråden på forhånd takk 7950350[/snapback] Om du ønsker at tråden skal stenges, er det moderatorer som gjør dette. Bare rapporter tråden med knappen under her Forøvrig så ville jeg satset på en maskin med Intel plattform. Det fordi Intel har svært gode løsninger når det gjelder bærbare. Et annet tips er å holde seg til budsjett, for ryker du på en ting, så går det fort mye ekstra kr enn du hadde tenkt deg Vurder også om du har behov for et kult skjermkort eller god battkapasitet. 7950441[/snapback] hehe, skal ikke sitte på tog med den så mye eller noe, så skjermkkortet må bli bra. GEforce go 7600 PRO? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Tråd stenges etter forespørsel fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg