loekke Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hallo, i dag når jeg skrudde på pcn , alt virka som normalt, så plutselig under den der loading screen elns til windows der den tingen går fram og tilbake over skjermen, ca 10 sek ut i den loadinga popper det opp en blåskjerm som er der i kansje et halvt sekund, så når ikke å se hva som står der, dvs jeg vet ikke hva problemet er, har testa å blåse litt støv, bytte litt ram osv, sjekke at skjermkort og kontakter er orntlig i etc. hjelper ikke, akkurat det samme skjer noen som vet hva det er ?? må jeg formatere ?? er det virus eller noen filer som har blitt sletta ? sletta en del filer i går for å få litt plass på hardisken, men kan hende jeg har sletta noen viktige filer uten at jeg vet det. kan det være det? funker ikke gå i safemode heller, merk at jeg kan ha sletta no viktige filer, KAN , ikke at jeg vet, kan hende det er virus og Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Du kan prøve å putte i windows-cden og utføre en "reparasjon", det bør funke hvis det er noen filer som mangler. Lenke til kommentar
loekke Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) prøvde med min cd, men det funka ikke, kommer bare etter en stund : filen pci.sys elns er skadet og instalasjonen kan ikke fullføøres, regner med at det er pga cdn er litt ripete og jevlig det skjer rett etter jeg har trykka tast en tast for å starte opp fra cd rom , så laster den inn noen filer, og så kommer det, før alle innstalasjonsvalgene etc Endret 25. desember 2006 av loekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå