Celusion Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Når jeg feks spiller cs så får jeg ikke gått stille skrått bakover, dette fordi man må bruke 3 taster samtidig!! Er det noe jeg kan gjøre med dette? En annen jeg snakket med har det samme tastaturet og han har ikke dette problemet. Plis, jeg trenger virkelig hjelp til dette, tusen takk Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har også dette tastaturet, og har ingen problemer med det. Sikker på at du ikke kan endre tastene i Options, kanskje ikke alle er satt opp..Prøv ihvertfall. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Hmm, options? Mener du da kontrollpanel--->tastatur? Der er det fortsatt det gamle tastaturet mitt som er, altså Microsoft media keyboard. Jeg finner ingen options for saitek... Hvor kan jeg finne det? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Her er kanskje noe av forklaringen... http://www.dribin.org/dave/keyboard/html/ Men synes det er litt rart at de har laget matrixen slik at akkurat disse knappene er i konflikt. Bruker du vanlig WASD layout eller piltaster? Du må enten kjøpe nytt tastatur eller endre på tastelayouten din... Dessverre er ingen av løsningene spesielt gode... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 mente options inne i cs, at du kan endre noe der. Fungerer tastene vanlig i windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå