Gjest Fader Rullan Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Liker damene å ha sex med eller uten kjønnshår hos guttene? Skal jeg barbere meg eller ikke? Hilsen gutt, 15år Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ei svær busk som gror oppover rota er det nok ikke mange damer som liker, når de gir BJ kan det by på problemer... Stuss den, så er du safe Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Tror det er ganske forskjellig, men mange liker nok at du i det minste stusser den litt, ja. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 dama mi digger hvertfall at jeg er glatt! jeg også digger det forsåvidt så da er alt fin Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Her er en tråd som kanskje gir noen svar, selv om sikkert 99% av de som har svart er gutter https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=587136 De fleste jentene jeg kjenner vil helst ha alt vekk, eller stusset. Masse hår er ikke pent uansett. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Om hun ikke har sagt noe som antyder at alt skal vekk så i hvert fall stuss det! Det både ser bedre ut, er enklere å ha med å gjøre, også viser det at du faktisk har sjekka ut forholdene der nede i det siste (pluss i personlig hygiene). kanke gå feil Endret 25. desember 2006 av JimL Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Helt enig, masse hår er ikke pent, men det varierer fra jente til jente (dog flertallet vil nok ha det stusset eller raket) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ja, jeg har veldig mye hår på legger, lår og kanskje det mest saklige, i skrittet. Jeg har ikke orket å barbere helt glatt, jeg stusser veldig mye på side, under, overalt istede. By på problemer ? Hår i munn ved BJ er da ikke noe problem, er bare å ta det ut igjen. Men rett skal være rett, har jeg lyst til at jenta skal være blank, så bør jo jeg være det jenta syns også, i hårfasong nedentil vel og merke. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 gjør som jeg... bruk en god balsam og gre det godt... kanskje til og med bruk litt gelè eller liknende.. jentene jeg har vært med syns det er veldig morsomt dette skal da for pokker være gøy Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hold det pent og kortklippet, så er nok det mer enn nok i første omgang. Det er ikke moro å må nyse fordi kjønnshåret hans kiler deg i nesa når du suger han. Edit: Da har jeg her erstattet "man" med "du", så jeg skriver fra mitt perspektiv her. Jeg antyder ikke at han er homo, thank you very much... Endret 25. desember 2006 av Anxe Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 gjør som jeg... bruk en god balsam og gre det godt... kanskje til og med bruk litt gelè eller liknende.. jentene jeg har vært med syns det er veldig morsomt dette skal da for pokker være gøy 7575929[/snapback] hahah. genialt Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 For Guds skyld, rak, eller stuss det i det minste. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Tror vi kan fortsette denne diskusjonen i tråden Juliess linker til, så blir det litt mindre tråder å holde rede på for alle sammen, og vi slipper å se de samme argumentene gjentatt flere ganger. Der er det nok av synspunkter på emnet, og at på til en poll for de som bryr seg om hva andre mener om sånt... Denne stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg