Gå til innhold

Nytt kabinett til støysvak PC - spesifikke krav.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også ute etter noe av det samme som deg, og jeg har tittet litt på dette kabinettet: Lian-Li. Det jeg prioriterer er god kjøling og at det er stillegående! I og med at jeg sover i samma rom som PCen står i..

Kom med innspill til kabinettet :D Og ta gjerne med en stille og god strømforsyning!

ps! gidder ikke lage ny tråd, siden vi er ute etter så og si det samme ;)

mvh

Foursquare

Endret av Foursquare
Lenke til kommentar
Jeg er også ute etter noe av det samme som deg, og jeg har tittet litt på dette kabinettet: Lian-Li. Det jeg prioriterer er god kjøling og at det er stillegående! I og med at jeg sover i samma rom som PCen står i..

Kom med innspill til kabinettet  :D Og ta gjerne med en stille og god strømforsyning!

ps! gidder ikke lage ny tråd, siden vi er ute etter så og si det samme ;)

7722026[/snapback]

Et kabinett er jo ikke stillegående i seg selv, det spørs hva man putter inni. ;)

Det du linker til har verken støydempende matter eller dør foran drevene.

Kan være at f.eks. Antec P180 er et bedre valg for ok støydemping, evt PC6070Scandv2. På den andre siden gjør sikkert PC7B en helt kurant jobb hvis du går for stillegående PSU, CPU-vifte, skjermkortvifte (evt passivt) og harddisker.

Jeg skal ha en Corsair 620watt, tenker jeg, men det finnes sikkert enda mer stillegående enn den.

Lenke til kommentar
Har du vurdert bZerk kabinett?

Dette mesh kabinettet synest eg ser fint ut. bZerk Mesh

Har bZerk Storm sjølv, det er opent og fint å bygge i. Den store vifta i sidedøra er ikkje spesielt støyande, til å leve med.

Til den prisen er det genialt.

7759919[/snapback]

Det slipper ut endel støy da. Har slikt netting opplegg som ''vegger''

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...