klilleng Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Dette er kanskje helligbrøde men.. Chieftec WH-01 Miniserver - noen som har testet denne i praksis? Dyp, plass til en del disker og optiske drev, solid. Ikke direkte lekker, dog. Og billig. Hvis den ikke er skranglete e.l., så kunne det kanskje vært et outsider-alternativ... Lenke til kommentar
Foursquare Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg er også ute etter noe av det samme som deg, og jeg har tittet litt på dette kabinettet: Lian-Li. Det jeg prioriterer er god kjøling og at det er stillegående! I og med at jeg sover i samma rom som PCen står i.. Kom med innspill til kabinettet Og ta gjerne med en stille og god strømforsyning! ps! gidder ikke lage ny tråd, siden vi er ute etter så og si det samme mvh Foursquare Endret 14. januar 2007 av Foursquare Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg er også ute etter noe av det samme som deg, og jeg har tittet litt på dette kabinettet: Lian-Li. Det jeg prioriterer er god kjøling og at det er stillegående! I og med at jeg sover i samma rom som PCen står i.. Kom med innspill til kabinettet Og ta gjerne med en stille og god strømforsyning! ps! gidder ikke lage ny tråd, siden vi er ute etter så og si det samme 7722026[/snapback] Et kabinett er jo ikke stillegående i seg selv, det spørs hva man putter inni. Det du linker til har verken støydempende matter eller dør foran drevene. Kan være at f.eks. Antec P180 er et bedre valg for ok støydemping, evt PC6070Scandv2. På den andre siden gjør sikkert PC7B en helt kurant jobb hvis du går for stillegående PSU, CPU-vifte, skjermkortvifte (evt passivt) og harddisker. Jeg skal ha en Corsair 620watt, tenker jeg, men det finnes sikkert enda mer stillegående enn den. Lenke til kommentar
Foursquare Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja, ok. Har ikke satt meg så veldig inn i dette ennå, begynte vel egentlig idag Lenke til kommentar
Foursquare Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som har noen flere annbefalinger? Skal ha det så stille som mulig, stillegående vifter og PSU er da en selvfølge som jeg kjøper utenom, hvis nødvending. Pris, ca 1000kr max 1500,- mvh Lenke til kommentar
S-T Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har du vurdert bZerk kabinett? Dette mesh kabinettet synest eg ser fint ut. bZerk Mesh Har bZerk Storm sjølv, det er opent og fint å bygge i. Den store vifta i sidedøra er ikkje spesielt støyande, til å leve med. Til den prisen er det genialt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Har du vurdert bZerk kabinett?Dette mesh kabinettet synest eg ser fint ut. bZerk Mesh Har bZerk Storm sjølv, det er opent og fint å bygge i. Den store vifta i sidedøra er ikkje spesielt støyande, til å leve med. Til den prisen er det genialt. 7759919[/snapback] Det slipper ut endel støy da. Har slikt netting opplegg som ''vegger'' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå