[FH]Homer Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Fikk som julegave penger til linser i år , har brukt briller i 3 år nå så er rimlig lei av de HVa skal jeg begynne først? synsundersøkelese og linsetillpassing, men hvor er det billingst? På Brilleland har de sonn Linse-abonnemang, er det billigere å kjøpe linser på nettet eller hos brilleland? Hvilken linse-type er best? Døgn, måned eller dag/natt? Jeg skal begynne på kamp-sport nærmere sakt kick-boxing , går det bra med linser da? Takker på forhold alle som svarer :!: Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Gå til en optiker som sjekker øynene dine. Hva som passer best for deg, er umulig for oss å si! Der ser de på om du kan ha linser, og hvilke type som passer best for deg, både med tanke på hvordan øynene dine er formet men også hvilke type livsstil du har. Kampsport og linser byr normal ikke på problem. Fordelen med en forhandler hvor du kjøper linsene er jo at du får bra hjelp for alt du lurer på, men de er ofte noe dyrere enn på nettet. Etterhvert kan du sikkert kjøpe på nett, men i begynnelsen er det sikkert "tryggest" å handle hos noen som virkelig kan veilede deg. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Fikk linser for noen mnder siden og da måtte jeg ta, en ny synstest og så må du få "opplæring" i og sette på linsene. Brukte briller før og når jeg havnet i en slåss kamp var jeg redd før brillene, så linser Bruker Mnd linser det funker fett=) Bruker linser på skolen og på fest, briller inne med pcen Endret 25. desember 2006 av Rockna Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Brukte briller før og når jeg havnet i en slåss kamp var jeg redd før brillene, så linser 7573535[/snapback] Hva med å ikke havne i slåsskamp, så slipper du å være redd for brillene? Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Hvor mye koster det ca. en synsundersøkelse og opplæring?, og må jeg ha forelderene mine med? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 du trenger ikke ha foreldrene med, og kostet ca 500kr for synsundersøkelse og opplæring. Jeg hadde modern så hun kunne betale Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) er det best å avtale time først, eller bare dropper-inn hos optikern? Endret 26. desember 2006 av [FH]Homer Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ring og avtale time! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg anbefaler helt klart dagslinser. Det er noe dyrere, men det blir billigere vis du tenker på hver enkelt linse. Jeg har noen veldig rare øyne som gjør det mulig for linsene å bare poppe ut, på de mest dårligste tidene. Derfor går jeg alltid rundt med et ekstra linsepar i lommene. Og det veldig kjekt å ha noen ekstra hvis du er uheldig og mister det andre paret ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå