Bjorneviken Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei, bruker eit programm som heite Sweet movie life som eg fekk med Panasonic gs300 når eg skal overføre så får eg opp ei error melding der det står: a non-NTSC device is connected. Please turn the non-NTSC device off and reboot. kva skal eg gjøre da ? er det det som kan vere problemet at programmet trur kassetten er blank når eg vill spele det over på dataen? Håper noken kan med dette Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Sjå om du finn nokon innstillingar for PAL/NTSC. Har aldri brukt programmet, men det kan høyre ut som om programmet er satt til å bruke NTSC, medan kameraet ditt bruker PAL. Om du kan setje programmet til PAL fungerer det kanskje. PAL og NTSC er TV-standardar. Fyrstnemnte vert brukt i Noreg og det meste av Europa elles, NTSC vert brukt mellom anna i USA. Det er forskjell i oppløysning, framerate og fargekomprimering (trur eg) på dei to. Lenke til kommentar
Bjorneviken Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Takk for hjelpa det funka fint det instalerte det på nytt med PAL innstillinger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå