Gå til innhold

90+ cdr.... hvordan brenne til dem?

Hyper Ado

Anbefalte innlegg

Hei.

Vet ikke helt om denne skulle hvert under prog. eller lagringsmedier, men satser på at dette er rett...

Det har i det siste hopet seg opp masse filmer som er (bitte litt) større enn 80 min. cdene mine. Kjøpte derfor noen 90+ CDer for å få brent disse ut. Problemet er at når jeg skal brenne dem ut (bruker nero 5.5.9.17) sier programmet at disse også er for små :sad: Brenneren er en plextor 24x brenner (pxw2410ta for å være nøyaktig) med siste firmware. Denne brenneren er nevnt som kompatibel bak på cd-coverene til 90+ cdene.

Hva gjør jeg galt? (har satt opp overburn funksjonen til 90 min også)

På forhånd takk :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir vel med overburn.

http://www.Overklokking.no tror jeg har laget en artikel angående brenne cd fra 80-90min :wink: se der. hvordan du skall gjøre det.

Baklager vis jeg var for rask ute leste ikke hele spørsmålet før jeg svarte men vil anta at du finner svaret i den artikkelen som jeg peket til

:wink: lykke til

Just admit you're a freak :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-11-22 15:49 ]

Lenke til kommentar

Takker for kjappe svar!!!!

men desverre... får d ikke til. etter å ha sporet opp guiden å fulgt denne slavisk (så lenge d gikk)kom jeg fram til at alt dette hadde jeg gjort tidligere. D virker bare ikke... men ser at nero kaller brenneren min PX-W2410A (uten t). Har jeg med min vanlige flaks fått en spiller som ikke takler overbrenning?? Ved feilmeldingen om ikke nok plass, spytter den ut CDen, ikke venter og kommer med en annen melding (den om eget ansvar dillet).... Hvorfor d? På info sier nero at cd-en "bare" er på 703 mb.. (vanlig 80 min) betyr det at den ikke klarer større cd-er?

Vil tømme harddisken min snart... (uten å ta maskinen med til en kamerat med DVD brenner)

Håper noen vet hva jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg har Yamahaa CRW F1 brenner. den takler heller ikke Mmore90 min plater.

har også slavisk fulgt guiden på HW.no og Mmore sine sider.

frustrerende når jeg har en spindel med 25 plater jeg ikke får brukt.

Har oppdatert Firmware på brenneren og den sier at den støtter Overburn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...