simrem Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei Fikk litt penger til jul og tenkte å invistere i en blender. Noen her som vet om hva som er den beste blenderen? Vil ikke ha den dyreste og mest avanserte, men den som gir mest for penga. Skal ver enkel å vaske osv. Kansje noen her har en De er fornøyd med? Lenke til kommentar
formannen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Denne har jeg kjøpt. Seks knivblader, i stedet for fire. Glassbeholder. Krups XL6 hos elprice.no Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er selv fornøyd med Kenwoods blender. Her er en kraftigere versjon av den. Når det er snakk om blendere, dette er den ultimate blenderen. 1500 watt! Will it blend. Alt annet enn mat blir puttet i denne blenderen. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har hatt Kenwood sin også (jeg hadde sb200(billigversjon)), men det ble så mye kluss med renhold i tappekranen. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har hatt Kenwood sin også (jeg hadde sb200(billigversjon)), men det ble så mye kluss med renhold i tappekranen. 7575885[/snapback] Samme her. Tappekran høres fint ut, men i praksis ble det bare tull. Den gikk i søpla til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå