Gå til innhold

Skaffe USB 2.0 uten SP1

maxM

Anbefalte innlegg

Fikk iPod til jul (nr. 3 for min del) og fant ut at den bare støtter USB 1.1 og 2.0 og ikke FireWire som tidligere versoner har. Dermed går det 1 min pr. 5 sang jeg laster inn på iPoden, og da tar 3500 sanger lang tid.

Desverre har jeg piratverson av Win XP Pro og klarer ikke å instalere USB 2.0, kommer alltid opp at man bør gjøre det via SP1.

Men det må da finnes andre måter å få skaffa seg di riktige driverne. Usb portene på dataen støtter såklart 2.0

Tusen takk for hjelpende svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da får du nesten kjøpe en XP lisens da, eller Vista når det kommer da dette forumet ikke liker piratkopier.

Ubuntu blir lettere etter hver ting du gjør, sett av litt tid og du blir en "raser" i Ubuntu også. Snakker av erfaring :)

Mange spill kan spilles gjennom emulatorer i Ubuntu. Bare å a seg en tur i "GNU/Linux" forumet for hjelp;)

Lenke til kommentar

Syns det blir useriøst å ikke hjelpe meg med å skaffe en driver til USB 2.0 fordi jeg har en crack verson av windows.

Så klart er jeg ikke stolt over dette, men hva har det med denne saken å gjøre. Jeg spør ikke om noen kan hjelpe meg med å svindle Microsoft, jeg spør etter en enslig driver.

Håper tråden kan fortsette på riktig spor.

Lenke til kommentar
Det er vel vesentlig mer useriøst å be om hjelp til å fikse et program du ikke har betalt for. ;)

7578345[/snapback]

ja men hvor mange gidder å punge ut over tusenlappen for å få bruke windows?

Er ikke vanskelig å få tak i SP selv om du har uekte windows key.. men skal ikke gå nermere innpå det..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...