spøkelset Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Lurer fælt på hvordan grafikken er på Nintendo wii? Vet at Nintendo har fokusert mest på spilleglede og en unik kontroller med denne konsollen, men lurer fremdeles på hvor pene spillene er å se på sammenlignet med for eksempel xbox 360. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 ikke like bra grafikk som på 360. men zelda ser hvertfall helt ok ut. mangler litt sånn wow følelse. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) ikke like bra grafikk som på 360. men zelda ser hvertfall helt ok ut. mangler litt sånn wow følelse. 7572922[/snapback] Jeg fikk ganske stor wow følelse av Zelda, større enn da jeg prøvde Xbox 360 på dens release, fifa 06 og most wanted prøvde jeg da og ble skuffet over hvor choppy spillene gikk. Endret 25. desember 2006 av PantZman Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 I mine øyne har Wii en brukbar grafikk, den er selvfølgelig ikke på høyde med andre konsoller, noe som aldri har vært intensjonene. Men f.eks Twilight Princess er bare en av de beste spillene der ute, på alle plan. Mange har klaget over at det ser brunt ut, men jeg synes det er kjempefint, ingen ting er som å ri over Hyrule's felter med Epona og se verden bare strekke seg videre rundt deg. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) ikke like bra grafikk som på 360. men zelda ser hvertfall helt ok ut. mangler litt sånn wow følelse. 7572900[/snapback] Hvorfor skal du ha wow-følelse på Wii? Grafikken er helt grei imho, har ikke så mye å sammenligne med, men regner emd at den likevel vil komme til kort mot de konsollene som er "beregnet" på det. Edit: siterte feil svar Endret 25. desember 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg prøvde wii sports her om dagen. Og jeg tror vi alle kan være enige om at grafikken der er enkel... men jeg la ikke merke til det. Det var bare så morsomt! Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 mente ikke du trengte det på wii. men tenkte i forhold til enktelt spill på 360. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Grafikken iforhold til de andre er selvfølgelig dårligere, men ikke "kjempe mye".. Zelda er meget vakkert i mine øyne og tenker det kommer flere vakre grafiske spill fremover=) Men som bear sier, wii satser ikke på grafikk som alle har visst hele tida. jeg har det dritkult med wii sports, rayman og zelda=D mye kulere enn gears of war for meg=) man glemmer at det er grei stor grafikk forskjell mellom wii sports og GeOW fordi man har det så sabla gøy=D Nei, tilbake å golfe litt nå=P Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Zelda:TP er faktisk det et av de få spill jeg har fullført, og under rulleteksten tenkt på å spille gjennom pånytt rett etter rulleteksten er ferdig. Makan til spill skal du lete lenge etter. Til å være grafisk svak imponerer Wii meg mer en konsollene til MS og Sony. Lenke til kommentar
haj14 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Det har selvfølgelig mye så si hva slags krav en krever og hva slags enhet en viser spillene på. Selv har jeg bare prøvd Wii Sports og Zelda. Jeg spiller på en lcd HD-prosjektor på 100 tommer, og synes følgelig at grafikken er dårlig. Jeg er også ganske kravstor når det kommer til både bilde og lyd. Hovedproblemet med bildet er at det er temmelig uklart, noe jeg håper komponentkabelen ordner (når den kommer i posten). Egentlig ganske mange detaljer iforhold til hva jeg hadde trodd, men fremstår litt blurry. Fargegjengivelsene er ganske brukbare, men sliter særlig feks med grønn natur (de forskjellige grønnfargene flyter litt over i hverandre). Heldigvis er Zelda tegneseriegrafikk, noe som gjør at grafikken i mine øyne kommer igjennom med "greit nok". Grafikken synes jeg godt kan sammenlignes med Resident Evil 4 fra Gamecube. Men nå må en ikke glemme at Zelda er laget for Gamecube, og sier ingenting om potensialet til Wii. Blir spennende å se hvordan grafikken utvikler seg, blir veldig skuffet hvis grafikken til Wii ikke løfter seg mye iforhold til hva den klarer med Zelda. Gameplay er viktigst, men håper Wii ikke har gitt helt blanke i grafikken. Grafikk betyr noe det også. Men Zelda er helt fantastisk, ikke misforstå meg, men det grafiske holde ikke mål til å være 2006, selv ikke for en spillmaskin som ikke satser på grafikk. Endret 25. desember 2006 av haj14 Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hovedproblemet med bildet er at det er temmelig uklart, noe jeg håper komponentkabelen ordner (når den kommer i posten). Det gjør den. Satser nok på at vi får se et par lovende spill mot slutten av 2007. Jeg føler at 360 ikke tok skikkelig av med god grafikk på spill og slikt nå før i høst når GOW kom og greier. Ting tar litt tid Endret 25. desember 2006 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Det ante meg at grafikken ikke var noe særlig å skryte av, men jeg gleder meg til å få teste ut kontrolleren Dersom den er like morsom som alle skal ha det til, blir bare problemet mitt angående konsoll valg enda vanskeligere :!: Off topic: Stemmer det at prisene på xbox 360 faktisk har steget? Nå koster det 3300 for en premum de fleste steder, mens jeg mener at prisen har vært nede i 2999 før Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg fikk en positiv overraskelse. Grafikken er mer enn tilfredsstillende, særlig Zelda - og det med komposittkabel. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Helt grei. Men jeg ble skuffet av grafikken i spill som Red Steel og CoD3, men FPS spill er vel spill man fort legger merke til dårlig/feil i grafikken. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Har bare prøvd et spill som ikke er et "demonstrasjons spill" ala Wii Play og Sports, og det er NFS Carbon. I forhold til X360 så var det ganske stor forskjell på grafikken, helt klart. Vet ikke om det er fordi Carbon på Wii er en PS2-port (?), men for min del verdsetter jeg 1. gameplay og 2. at konsollen er stille. At grafikken ikke når opp til 360 er faktisk ingen let-down, det er noe man glemmer rimelig kjapt. Endret 25. desember 2006 av hyp3z Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Wii har en brukbar grafikk det er ikke sånn æsj fyttegrisen grafikk, men det er ikke veldig mye høyere enn ps2... klart bedre men det er ikke mye edit: Men selfølgelig vil jeg tro den er artig å spille på Endret 26. desember 2006 av DeTrix Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 ...klart bedre men det er ikke mye 7580620[/snapback] eeh Litt selvmotsigende? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 ...klart bedre men det er ikke mye 7580620[/snapback] eeh Litt selvmotsigende? 7581345[/snapback] hva mener du? Wii er bedre enn PS2... ofc Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Zelda, CoD3 har svært god grafikk, sleng inn en RGB/Komponent kabel og du får litt bedre bilde. Nå har det ikke kommet så mange andre spill som jeg vil kjøpe, venter på mario, metroid og lignende. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 ...klart bedre men det er ikke mye 7580620[/snapback] eeh Litt selvmotsigende? 7581345[/snapback] hva mener du? Wii er bedre enn PS2... ofc 7582074[/snapback] Jeg mener at det du skrev ikke gikk helt ihop. Du ser det sikkert, om du tar enda en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå