Erelend Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hei... her er en sang jeg har laget for en stund tilbake i "Elevenes valg" på skolen min. Dermed navnet... Valg>Choice. Got it? http://www11.nrk.no/urort/user/?id=59153 Bare klikk på lytt (Eller last ned dersom dere ønsker det ) Hadde vært greit med noen tilbakemeldinger, men jeg er klar over en del feil. Skal nok fikse på den en gang i tiden Endret 25. desember 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Pro: Du har snekret sammen en hel låt, med en viss oppbyging og publisert den. Cons: Alt for mye gjentakelser. Det er ingen tema i sangen. Og det er kjedelig å høre på. Dette har Pink Floyd gjort før. Lavkvalitets MIDI har ingenting i en ferdigprodusert låt og gjøre. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Ok. Tusen takk... Prosjektet var egentlig ment for å gjøre meg mere kjent i Cubase og faktisk gjennomføre et prosjekt. Når du sier lavkvalitets MIDI, hva tenker du på da? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Choice. Ikke "Choise" Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) hmmmf... flaut... jaja.. chit i det... Endret 25. desember 2006 av Erelend Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Til å være din første, var dette utrolig bra! Likte den faktisk veeeldig godt, dette var gode greier! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 http://www.tritrans.info/cgi-bin/translate...=Norsk&Fra=valg Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) HAHAHAHA... jeg tror jeg dauer av latter Jeg lagde ikke denne tråden for at noen idioter skulle pirke på gramatiske skrivefeil... hvis dere ikke har noe annet å kommentere sa kan dere likegodt la det være... ' Finn på noe bedre å gjøre på... Endret 25. desember 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ok. Tusen takk... Prosjektet var egentlig ment for å gjøre meg mere kjent i Cubase og faktisk gjennomføre et prosjekt. Når du sier lavkvalitets MIDI, hva tenker du på da? 7575395[/snapback] Når du plukker ut instrumenter som låten skal bestå av, må du styre unna lyder som etterlingner originalinstrumentet på en daårlig måte. Det trekker ned kvaliteten på låta di. Alle lyder må være avstemt i forhold til hverandre. Midi har en tendens til å høres vel kunstig ut. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Da tror jeg du tenker på den "saksofonen"? hm? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ja....den skaper problemer i lydbildet med sin lite naturtro lyd. Med fordel fjernes. Trommene kan også sprites opp litt. Jeg hadde også guffet opp låten litt. Kanskje bortimot dobbel hastighet? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Ja... Men hadde det vært mulig å legge på noe romklang eller slikt for å få den mer naturtro? er ikke så veldig erfaren, som sagt mitt første prosjekt... Endret 25. desember 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Og du skal ha skryt for det. Så må du kaste deg over neste prosjekt snart. Og gjøre det enda bedre enn det forrige. Erfaring og øvelse er essensielt. Stå på. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Og du skal ha skryt for det. Så må du kaste deg over neste prosjekt snart. Og gjøre det enda bedre enn det forrige. Erfaring og øvelse er essensielt. Stå på. 7576002[/snapback] Ok... Tusen takk for tilbakemeldingen... har allerede begynt med ideer til det neste Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Sett vekk i fra om dette var din første låt eller ikke, så synes jeg den var bra. Me like. Det eneste jeg kan (og for øyeblikket gidder å) plukke på er at den ble bittelitt ensformig i lengden. Men det fikser du på til neste låt . Personlig synes jeg litt øvrig lydmessig eksprimentering hadde vært veldig fett i denne. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Denne var digg og høre på nå i nattens mulm og mørke hehhe (sier et utrent øre uten noen som helst musikals sans!) Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå