Raste Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Skal ha ny mobil i romjula tenkte jeg, og har sett på Nokias N93 og N73.. Jeg har hørt mye negativt og positivt om dem begge, men hvem er det beste valget mellom de to? Kamera og video er viktigst og 3G. Jeg har nå en Sony ericsson k800 og den begynner å bli slitt og det, men er det verdt å bytte den mot eventuelt mot en av de to? Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) jeg har en nokia n93 og er sinsykt fonøyd med den,best av alt er kamra på 3,2 mp med 3x optisk zoom.et veldig bra valg Endret 25. desember 2006 av carnerd Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 jeg har en nokia n93 og er sinsykt fonøyd med den,best av alt er kamra på 3,2 mp med 3x optisk zoom.et veldig bra valg 7572988[/snapback] Er det bra blits på den? Og er kamera bra i dagslys? Og er det sant at videokamera er i tv kvalitet? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 n93 er ein bra telefon. er ikkje heilt sikker på blitzen men trur ikkje den e så allt får dårli, skal du ha bra bilder er det jo bedre med digitalkamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå