Gå til innhold

skal/skal ikke kjøpe xbox 360?


F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville ikke kjøpt xbox 360 ennå. Hvorfor? Spillutvalget er dårlig samt at maskinen ikke akkurat er lydløs. nå har de visst fått en liten hissigpropp av en vifte i PSU-mursteinen også :S

7585639[/snapback]

 

Spillutvalget er dårlig?

 

Kanskje hvis du er japaner, men det er jo ikke så veldig mange av oss her. Spillutvalget er bra. Maskinen har jo tross alt vært ute ett år. *sukk*

 

Og nei, maskinen er ikke lydløs. Men det er ikke noe stort problem for de 10 millionene som har kjøpt konsollen så langt.

 

Herregud så tåpelig innlegg.

7585657[/snapback]

Og hvis jeg tilfeldigvis liker rollespill? Utvalget er ganske likt det til den orginale xboxen; bilspill og sportsspill. Gode plattformspill og rollespill var det ikke mange av.

 

Seff går det an å dra opp anlegget slik at du ikke hører boksen, men jeg reagerer på høyfrekvente lyder, og da hjelper det ikke med høyt volum. PS3 er mye roligere, derfor et bedre valg for meg. Har prøvd maskinen, og heldigvis hadde elkjøp 30 dagers returrett :thumbup:

Endret av enl
Lenke til kommentar
Ville ikke kjøpt xbox 360 ennå. Hvorfor? Spillutvalget er dårlig samt at maskinen ikke akkurat er lydløs. nå har de visst fått en liten hissigpropp av en vifte i PSU-mursteinen også :S

7585639[/snapback]

 

Spillutvalget er dårlig?

 

Kanskje hvis du er japaner, men det er jo ikke så veldig mange av oss her. Spillutvalget er bra. Maskinen har jo tross alt vært ute ett år. *sukk*

 

Og nei, maskinen er ikke lydløs. Men det er ikke noe stort problem for de 10 millionene som har kjøpt konsollen så langt.

 

Herregud så tåpelig innlegg.

7585657[/snapback]

Og hvis jeg tilfeldigvis liker rollespill? Utvalget er ganske likt det til den orginale xboxen; bilspill og sportsspill. Gode plattformspill og rollespill var det ikke mange av.

 

Seff går det an å dra opp anlegget slik at du ikke hører boksen, men jeg reagerer på høyfrekvente lyder, og da hjelper det ikke med høyt volum. PS3 er mye roligere, derfor et bedre valg for meg. Har prøvd maskinen, og heldigvis hadde elkjøp 30 dagers returrett :thumbup:

7587281[/snapback]

 

 

jaja men jeg bryr meg ikke så mye om støy jeg da! ps3 er vel bra det og? men er lenge til og at den er dyr

Lenke til kommentar
Ps2 var under 4tusen. PS3 er langt over 5 tusen

 

Telebutikken solgte ps2 for 9999,- etter at den var utsolgt alle andre steder.

 

Prisen lå vel rundt 4-5k tror jeg.. i snitt de første ukene, men den droppet fort til 3000 og 2500 hvor den lå en stund.

 

Til sammenlikning kostet N64 3000kr.

 

 

Og vel.. jeg har mine tvil på at ps3 kommer til å koste mer enn 5000 til launch her.

Selv med en pris på 5000kr taper sony mindre på å selge den her enn i Usa/Japan.

Lenke til kommentar
jeg så igjenom spaceworld brosjyren der var det x-box 360 pro (som det stod) til 2998! er det bra??=?=

7635811[/snapback]

Aldri kjøp noe på spaceworld. Alltid overprisa der. Alle tilbud er billigere på nettet og elkjøp.

 

Smartclub har det billig, så premium til 2400,- på en ny ICA på butikk, angrer jeg ikke kjøpte en til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...