Gå til innhold

skal/skal ikke kjøpe xbox 360?

F.torres

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Enig med Thomas_H - spillene er vel viktigste grunn til at man kjøper en spillkonsoll, og titlene han har nevnt er alle gode grunner til å plukke opp en 360.

Av kommende go' spill er det også verdt å nevne Lost Planet: Extreme Condition og Crackdown, som begge er eksklusive til 360-en pr. i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har selv en 360 å den bler ikke veldig mye brukt kan du si. Er nesten ingen bra spill til den med meget god gameplay å som gjør at du sitter å spiller en del timer i strekk. Skal du ha god spillopplevelse så kjøper du heller en DS eller en Wii.  :thumbup:

7577704[/snapback]

Har nå prøvd Wii, og kan si at for meg kommer den ALDRI til å overta plassen som #1 konsollen her i huset!

Wii blir for meg mere party konsollen, mens X360 blir den jeg sitter å spiller med når jeg har noen timer til overs på hverdagen!

Lenke til kommentar
Har nå prøvd Wii, og kan si at for meg kommer den ALDRI til å overta plassen som #1 konsollen her i huset!

Wii blir for meg mere party konsollen, mens X360 blir den jeg sitter å spiller med når jeg har noen timer til overs på hverdagen!

7577924[/snapback]

Sier meg enig her.

Wii er en konsoll jeg kommer til å dra fram på fest, og når jeg får besøk.

X360 blir brukt ellers.

Ville helt klart kjøpt X360, har en allerede men sier ikke nei takk til en til :thumbup:

Lenke til kommentar

Er så morosamt å sjå slike trådar. Ein kar lurar på om han skal eller skal IKKJE kjøpe ein XBOX 360.

Så kjem masse brød-teite folk og anbefalar andre konsollar. Det er jo ikkje det tråden handlar om. Wake up and smell the toast.

Til trådstartar; eg kjøpte min 360 for over 1 år sidan, og har alder ångra eit sekund. Har kost meg non stop. Det er no mykje godspel ute, og det kjem endo meir digg neste år.

Anbefalar konsollen på det varmaste.

Lenke til kommentar

Det hadde vært lettere å anbefale gode xboxspill om du hadde nevnt et par spill som du liker.

Tror uansett at du vil finne spill for deg på 360'n da utvalget begynner å bli meget bra.

Om du liker litt gufne spill vil jeg anbefale condemned som jeg digget. Det er ikke bare GeOW, R6, Oblivion, GRAW, Dead Rising og de andre kanonene som er verdt å spille ...

Lenke til kommentar
Det hadde vært lettere å anbefale gode xboxspill om du hadde nevnt et par spill som du liker.

Tror uansett at du vil finne spill for deg på 360'n da utvalget begynner å bli meget bra.

Om du liker litt gufne spill vil jeg anbefale condemned som jeg digget.  Det er ikke bare GeOW, R6, Oblivion, GRAW, Dead Rising og de andre kanonene som er verdt å spille ...

7578835[/snapback]

ja jeg spiller vel alt? unntatt strategi! actoin ,rollespill,racing,fps. og mye mer!

jeg skal kjøpe x b0x 360 nå skal ikke ha wii eller noe annnent!

Lenke til kommentar
Er så morosamt å sjå slike trådar. Ein kar lurar på om han skal eller skal IKKJE kjøpe ein XBOX 360.

Så kjem masse brød-teite folk og anbefalar andre konsollar. Det er jo ikkje det tråden handlar om. Wake up and smell the toast.

Man må jo får lov til det.. hva skal man ellers si?

Nei.. ikke kjøp den.. (og inget alternativ?)

Spar pengene og få renter? (1% eller noe).

Jeg ville avventet å sett til alle 3 nextgen konsollene er her, men det er no bare meg.

Uansett vil ps3 være i en annen prisklasse @ launch.

Helt ærlig ville jeg gått for ps2, mange flere gromspill på den enn 360. Billig er den også :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Man må jo får lov til det.. hva skal man ellers si?

Nei.. ikke kjøp den.. (og inget alternativ?)

Spar pengene og få renter? (1% eller noe).

Jeg ville avventet å sett til alle 3 nextgen konsollene er her, men det er no bare meg.

Uansett vil ps3 være i en annen prisklasse @ launch.

Helt ærlig ville jeg gått for ps2, mange flere gromspill på den enn 360. Billig er den også :p

7584770[/snapback]

jeg ska ikke ha noe ps2! jeg skal ha x-box 360! er ridge racer 6 et bra spill så det var til 99kroner på elkjøp;)

Lenke til kommentar
Ville ikke kjøpt xbox 360 ennå. Hvorfor? Spillutvalget er dårlig samt at maskinen ikke akkurat er lydløs. nå har de visst fått en liten hissigpropp av en vifte i PSU-mursteinen også :S

7585639[/snapback]

Spillutvalget er dårlig?

Kanskje hvis du er japaner, men det er jo ikke så veldig mange av oss her. Spillutvalget er bra. Maskinen har jo tross alt vært ute ett år. *sukk*

Og nei, maskinen er ikke lydløs. Men det er ikke noe stort problem for de 10 millionene som har kjøpt konsollen så langt.

Herregud så tåpelig innlegg.

Lenke til kommentar
Ville ikke kjøpt xbox 360 ennå. Hvorfor? Spillutvalget er dårlig samt at maskinen ikke akkurat er lydløs. nå har de visst fått en liten hissigpropp av en vifte i PSU-mursteinen også :S

7585639[/snapback]

Spillutvalget er dårlig?

Kanskje hvis du er japaner, men det er jo ikke så veldig mange av oss her. Spillutvalget er bra. Maskinen har jo tross alt vært ute ett år. *sukk*

Og nei, maskinen er ikke lydløs. Men det er ikke noe stort problem for de 10 millionene som har kjøpt konsollen så langt.

Herregud så tåpelig innlegg.

7585657[/snapback]

det er noe jeg ikke skjønner bråk? da jeg spiller så har ejg på lyd! og eller så er det ikke farlig! skal ikke sove med den på heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...