Sverigst Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hei, jeg har nettopp fått zen v plus, og har noen spørsmål. kommer sikkert mer spørsmål etter hvert, men her er det første hva er audible manager, eller hva er audible-filer? Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 i tillegg til at jeg lurer på hva audible filer er så lurer jeg også på hva det der "line in" greiene er. er det sånn at du kan kople den til andre mp3 spillere og laste over lydklipp, eller hva er det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Et kjapt søk på google ga meg dette Line-in er for å koble til en mikrofon. Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Et kjapt søk på google ga meg dette Line-in er for å koble til en mikrofon. 7584773[/snapback] takk:) Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Et kjapt søk på google ga meg dette Line-in er for å koble til en mikrofon. 7584773[/snapback] takk:) 7585391[/snapback] One can also connect output from another source to the Line-in. Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 har et nytt spørsmål jeg. om det går å lade batteriet på zen v plus uten at batteriet er tomt? alså det jeg lurer på, er om jeg må vente til det står "low battery", på skjermen før jeg kan sette den i laderen, eller om jeg bare kan lade den litt førbatteriet er tomt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Når du putter i USB-kabelen så lader den. Det blinker et sånt lyd over batteriet på skjermen når den lader. Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Når du putter i USB-kabelen så lader den. Det blinker et sånt lyd over batteriet på skjermen når den lader. 7592359[/snapback] ja, men vis jeg lader den i zen lader i stikkontakt, kan jeg da lade den når jeg vil, eller må jeg vente til det står "low battery"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det vet jeg ikke, desverre. Slår den seg på hvis den er av når du putter den i? Blinker det på batteri-tegnet når du har den i? Og hvor kjøpte du laderen? Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Det vet jeg ikke, desverre. Slår den seg på hvis den er av når du putter den i? Blinker det på batteri-tegnet når du har den i? Og hvor kjøpte du laderen? 7592648[/snapback] har ikke kjøpt lader ennå, men vurderer å gjøre det. det er ikke mer på lager hos komplett, men kanskje jeg bestiller den en annen plass. Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe laderen utenom her:http://no.europe.creative.com/shop/product.asp?category=15&subcategory=0&product=1237&? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå