Teds Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hei! Beklager den dårlige emnetittelen, da det var ganske så vanskelig å forklare problemet mitt. Som sagt, hvordan fjerner jeg Nokia Phone Browser? Programmet ble lagt inn på maskinen min fordi vi skulle prøve overføringer og det i går, men ettersom kompisen har egen laptop avinstallerte jeg det på min og la det inn på hans i stedet for. Dessverre forsvant ikke alt på min! Noen som har snøring på hvordan jeg kan bli kvitt ikonet? Jeg har prøvd med MoveOnBoot og Unlocker til ingen hjelp... Endret 25. desember 2006 av Teds Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei. Last ned Pcsuitecleaner og kjør det. Renser maskinen for filer som er igjen etter avinstallsjon. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Hmm, brukte programmet, fikk en lite morsom neste-oppstart med errors, kjørte CCleaner, Disopprydning og diskdefragmentering. Etter dette forsvant den, merkelig nok.... Uansett, nå er den borte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå