sjefern2 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har opprettet et nytt brukernavn for å lage denne posten. Vanligvis logger jeg meg på som "sjefern" men det sluttet å fungere for en måneds tid siden. Jeg har prøvd å igjenopprette passord, men det fungerer heller ikke. Da fannt den ikke noen bruker med min informasjon. Hva er det som har skjedd med meg her på diskunsjon.no? Virker jo som om jeg har blitt slettet på et vis? Kan noen fikse det slik at jeg kan logge på min gamle profil igjen? I prisguiden får jeg forresten logget meg på.... Lenke til kommentar
ITW1 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Har samme problemet men jeg får ikke logget inn på prisguiden engang.. Logger vaneligvis inn med ITW men nå får jeg ikke logget inn lengere... Var sist innlogget Torsdag... EDIT: Fikk fikset nytt passord nå s da fiksa det seg:) Hadde byttet mail antagelig så derfor funka det ikke først.. Endret 25. desember 2006 av ITW1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har opprettet et nytt brukernavn for å lage denne posten. Vanligvis logger jeg meg på som "sjefern" men det sluttet å fungere for en måneds tid siden. Jeg har prøvd å igjenopprette passord, men det fungerer heller ikke. Da fannt den ikke noen bruker med min informasjon. Hva er det som har skjedd med meg her på diskunsjon.no? Virker jo som om jeg har blitt slettet på et vis? Kan noen fikse det slik at jeg kan logge på min gamle profil igjen? I prisguiden får jeg forresten logget meg på.... 7572670[/snapback] Har sendt saken til Admin/Tech nå.. Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 jeg bytta bare passord så funka det igjen..snåle greier.. Lenke til kommentar
sjefern2 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Før jeg opprettet denne kontoen fungerte det ikke å få nytt passord heller. Nå er jo denne nye kontoen tilknyttet eposten min så når jeg nå ber om nytt passord får jeg det til sjefern2. Har brukt den samme eposten bestandig. Men hvis jeg prøver å opprette en ny bruker med navnet "sjefern" så går det ikke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har dere problemer med brukerkontoene så send en e-post til drift AT hardware.no med informasjon om brukerkontoene deres så det kan bli rettet opp i. Ved at dere lager nye brukerkontoer hver gang fører det til enda mer kluss så ikke gjør det. sjefern2 her har fått det klusset jeg nå snakker om... (Av sikkerhetsgrunner nytter det ikke å snakke om/be om nytt passord i en diskusjonstråd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå