Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sex viktig i et forhold?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
sex er viktig uansett, men det er lettere å overleve uten sex mens man er singel, enn når man har kjæreste.

7577672[/snapback]

 

Tja. Ikke for alle. Det er desperasjonen single har som tar knekken på dem (oss). De vet at sex ikke er tilgjengelig, så derfor må de ha det. Har man dame, vet man at sex er tilgjengelig og gidder derfor ikke å stresse. Er forøvrig enig med det i at one night stands er noe dritt.

 

Å knulle uten følelser er det samme som å drikke brus uten kullsyre: tamt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sex er viktig uansett, men det er lettere å overleve uten sex mens man er singel, enn når man har kjæreste.

7577672[/snapback]

 

Tja. Ikke for alle. Det er desperasjonen single har som tar knekken på dem (oss). De vet at sex ikke er tilgjengelig, så derfor må de ha det. Har man dame, vet man at sex er tilgjengelig og gidder derfor ikke å stresse. Er forøvrig enig med det i at one night stands er noe dritt.

 

Å knulle uten følelser er det samme som å drikke brus uten kullsyre: tamt!

7577692[/snapback]

 

har aldri opplevd desperasjon. har ikkje giddet å stresse med det, når man har dame, så er det kjipt å gå fra mus til hand. har hatt 3 one night stands. og det er nok for min del.. når man er singel, så er man vant med handa, man har seff lyst på sex, men når man kommer til stykket så er handa trufast og skuffer aldri

Lenke til kommentar

Solefald, kunne aldri vært mer enig.

 

Ja, eller, jeg er mer enig i at hånda aldri skuffer, men ellers er jeg enig i mr White :p

Er liksom å sitte inne på Lørdag for at man ikke skal drekke så mye lenger, så det å vite at kamerater får seg noe god illeluktenes mus i helgen tærer veldig, å fører til svak depresjon

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Sex er uten tvil viktig i et forhold. Det er noe som er såpass bundet til følelser at det uten tvil vil skape reaksjoner ved dalende interesse/prestasjon/osv. Hvor naturlig er ikke å lure på hva som er galt om kjæresten "ikke vil i dag heller"?

 

Så om man er snill gutt/jente så vil forholdet slite litt pga uro ovenfor partneren. Man for nok aldri helt roen i seg om at det virkelig ikke er noe i veien.

 

Om man er litt mer badboy/girl så vil det jo gå heller dårlig med forholdet sia kommunikasjon ellers i forholdet er relativt fraværende.

Lenke til kommentar

Sex er sinnnnnsykt viktig.

Har gjort det slutt med folk pga for dårlig sex. Sorry, men er sexen dårlig er det ikke håp. Har ihvertfall ikke vært det til nå.

Eller for å si det på en annen måte: jeg har kanskje ikke vært forelsket nok til å tenke at "jaja, kan alltids klare meg med litt dårlig sex..."

 

Så: dødsviktig!

Lenke til kommentar

Sex er et primærbehov på linje med vann og mat - i hvertfall for meg. Det er nødvendig i livet. Men ikke nødvendigvis knyttet til forhold eller kjærlighet. One-night stands og pulevenner er helt i orden. Hvis forholdet har lite sex eller dårlig sex er det en utfordring, men det er fullt mulig å elske et menneske uten å ha sex med henne. Hvis hun ikke har lyst, må hun akseptere at jeg får det andre steder. Det blir som å spise på restaurant en gang i blant. Dersom hun er urimelig og ikke aksepterer det, vil ikke forholdet holde - selv om jeg elsker henne.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Et godt forhold skaper god sex. Ikke omvendt.

 

Dette gjelder seff om man ER i et forhold - går fint ann å ha bra sex utenom som single, det jeg mener er at om forholdet skranter, så er det ikke i senga det repareres, og det er heller ikke i senga det bygges opp. Men sexen blir bedre om alt annet er bra! :)

 

Sex er viktig, men det finnes f*en meg mye som er viktigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...