Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sex viktig i et forhold?


Anbefalte innlegg

Vel, topic sier vel det meste.

Syns du sex er viktig i et forhold?

Hva må til for at du ikke kunne hatt sex med kjæresten, eller hva skulle til for at du bare kunne hatt sex med kjæresten?

 

Personlig så mener jeg at sex er ganske viktig for meg i et forhold. Fordi da har man noe eget, noe speielt som ikke blir vist eller gjort andre steder enn de gangene dere er alene (les: kåte nok). Hadde jeg å madamen gått uten sex i 1-2 måneder, hadde nok forholdet fått en liten knekk på seg. Men jeg tror alikevel ikke jeg kunne slått opp med en person pga mangel på sex. Tror jeg :hmm:

 

Deres meninger?

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sex er ikke bare viktig, men jeg tror heller ikke at noen klarer å unngå sex over lengre tid i et forhold. Dem vil sprekke etter hvert. Når man ligger ved siden av hverandre kveld ut og kveld inn, så vil det uungåelige skje, he he.

 

Umulig å si noe om hvordan man blir når man blir gammel og man ikke har lyst på hverandre lengre. Mulig at man har mindre lyst generelt også da.

Lenke til kommentar

Kommer ann på forholdet. (I hvilken grad det er basert på sex.)

 

For min dels å er sex på en måte viktig da det er nydelig utrykk for intimitet og kjærlighet, men det er heller ikke sånn at hvis en ikke har det eller den blir dårlig så vakler forholdet. For å si det sånn: Sex er på en måte vitkig, men er ikke grunnlaget for forholdet. (Kan bare snakke for min egen del, jeg kan ikke snakke for alle her.)

Lenke til kommentar

Om man først har hatt sex en gang, blir man liksom avhengig. Vet ikke med andre, men min egen kjønnsdrift ble kraftig økt etter første gangen. Kroppen tenker liksom "Hey! Dette var godt! La oss gjøre det igjen!"

Og dermed går det videre. Om man unngår å ha sex over lengre tid, kan forholde vakle, og man blir mer og mer fristet til å søke sex utenom forholdet. Og da blir det helvete.

 

Sex kan være viktig i et forhold, for det hjelper til med å opprettholde kontakt og intimitet. Eksperimentering hjelper også med å føle seg trygg med sin partner.

 

Min konklusjon: Ja, sex kan være ganske viktig.

Lenke til kommentar

Sex er ikke avgjørende for meg - ville mye heller vært sammen med ei morsom, interessant og artig jente der det var lite sex enn ei sur berte som var vill etter sex.

 

Bare nevner dette fordi jeg kjenner flere som holder ut helt ubrukelige forhold 'bare fordi sexen er bra'. Jeg hadde aldri funnet meg i dritt og dårlig stemning uka lang for en times moro hver dag - men folk er jo forskjellige :)

 

Jeg hadde dog neppe gått inn i et forhold der det ikke var noe sex i utgangspunktet, men hvis forholdet ellers hadde vært fint så hadde ikke eventuelt bortfall av sex over tid vært en stor greie tror jeg.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
I forhold hvor folk er eldre blir det mindre og mindre viktig! heheh

7577090[/snapback]

Det er fordi vi som er 35 og sånn allerede har p*lt noen tusen ganger og prøvd alt ;) Da får man et litt annet perspektiv på hva som virkelig er viktig i et forhold

 

Man blir som kjent lei av alt over tid og et forhold der sexen var det som holdt en sammen er jo bra tragisk og rimelig bortkastet i ettertid da. Men for all del; ja takk til begge deler off kårs - både super sex og en topp partner som man har det moro/hyggelig/koselig med hver eneste dag- selv om det sjelden lar seg kombinere gjennom hele livet :)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
sex er jo en fin måte å ha det deilig ilag, en ting som paret har helt for seg sjøl.. og det er herlig å ha det deilig med kjæresten, gi ho nytelser.

 

ved alder så blir vel hyppigheten redusert, men intensiteten og intimiteten er der.

7577544[/snapback]

 

 

Er vel viktig uavhengig av forhold eller ikke, det man ikke får hjemme får man ute

Lenke til kommentar
sex er jo en fin måte å ha det deilig ilag, en ting som paret har helt for seg sjøl.. og det er herlig å ha det deilig med kjæresten, gi ho nytelser.

 

ved alder så blir vel hyppigheten redusert, men intensiteten og intimiteten er der.

7577544[/snapback]

 

 

Er vel viktig uavhengig av forhold eller ikke, det man ikke får hjemme får man ute

7577587[/snapback]

 

sex er viktig uansett, men det er lettere å overleve uten sex mens man er singel, enn når man har kjæreste.

og eg syns vertfall at sex i forhold er sinnsykt mykje bedre enn one night stands etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...