Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Alkohol & Cannabis

person

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du å blande? De første gangene du blander alkohol og cannabis blir du dårlig, skjedde meg meg i vertfall.

7576985[/snapback]

Hvis man absolutt skal blande gjelder det å treffe riktig. Er man for full kan det gå riktig galt noe som ofte resulterer i ekstrem svimmelhet, alt spinner og man blir ofte kvalm. Beste løsningen da er å drikke masse vann og kræsje i bingen.

Har man drukket "for lite" ender man ofte opp i en standard stein tilstand, og er man ute på byen i denne tilstanden sitter man ofte å studerer menneskelig oppførsel og ler litt inni seg evt. diskuterer dette med andre i samme tilstand.

Skal innrømme at hvis man "treffer" så kan det være interressant, men anbefaler å holde disse rusmidlene avskilt mest fordi de er så forskjellige.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Noen som her som har prøvd cannabis? siden dere vet så mye om det? :p

7577410[/snapback]

prøvde det i russetida. hvorfor vil du vite om folk har prøvd det?

de fleste har nok prøvd det i løpet av ungdomstida.

hadde en vikar som anbefalte hasj hvis vi ville "prøve noe annet" ^^

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke kalt noen av dem farligere enn den andre, hverken fysisk eller psykisk. Skal man røyke cannabis "fornuftig" kreves det selvdisiplin! Det er ikke fysisk avhengighetsdannende på samme måte som nikotin og alkohol men veldig mange brukere har alt for lett for å tilpasse seg en "smoke 'em if you got em" tankegang.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Har prøvd både Hasjis og Etanol. Har for det meste brukt de separat, men den ene gangen jeg kombinerte de to (drakk en sekser og røyket 1.5g) Ble jeg veldig veldig stein. Satt i en time å studerte tapeten inne på festen, og fant den meget intressant. Etterpå satt jeg på verandaen og studerte himmelen i en time til. Det var litt digg, men ble kanskje litt i overkant stein iforhold til hva som er optimalt på en fest. Ble ikke akkurat noe partyløve :p

Frister egentlig ikke til gjentagelse, kanskje når jeg er alene eller med få venner på rommet.

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...