Gå til innhold

Ny PC - Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Handleliste fra DIRECTBUY

* INTEL BOX CORE 2 DUO E6600 2.40G 4M 1066 (På lager) 2 571,-

* MSI S775 IP965 DDR2 SATA2 RAID 8CH GBL (P965 PLATINUM) (På lager) 1 292,-

* 2 x WESTERN DIGITAL RAPTOR 150GB SATA 1.5GB/S 10K RPM 4.5MS 16MB CACHE IN (På lager) 3 546,-

* KINGSTON 2048MB 900MHZ DDR2 DIMM NON-ECC CL4 (5-5-5-15)(KIT OF 2) NS (Ikke på lager) 2 397,-

* ASUS VGA-Card nVidia 8800GTX 768MB PCI-E 2xDVI TV-Out HDTV (Ikke på lager) 5 083,-

* COMPUCASE ATX MIDITOWER, WHITE (På lager) 219,-

* CHIEFTEC PSU ATX/EPS 550W PFC 12CM 27DB (På lager) 549,-

Frakt (antatt): 235,-

Totalt (inkl. mva): 15 892,-

Herav MVA: 3 178,-

Hva synes dere om oppsettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig til en hvis grad med å bytte raptor diskene med noe annet.. men ofte er hardiskene flaskehalsen i systemet. Om man vil laste spill osv raskest mulig , må jeg ha disse.

Bruker ikke å laste ned mye dill og dall (samler ikke på ting), så trenger knapt 100gb, her har jeg rikelig uansett med raptor i raid

Lenke til kommentar

Kabinettet er nylig produsert. Lyst å prøve noe nytt. Dessuten er jeg ikke så kresen på looks/lyd/varmeutvikling. God ytelse er det jeg helst vil ha.

Yes, blir nok windows/spill/program installasjoner osv på raptor diskene.. ellers kan jeg skaffe mer lagringskapasitet etterhvert.. men er litt allergisk mot en haug med harddisker, det gir meg smaken av dårlig ytelse. For mye treigt kombinert med raskt blir fort rot. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...