Gå til innhold

LE37R72B/LE32R72B evt andre forslag?

Anbefalte innlegg

Har gått med tanken på å gå til innkjøp av HDTV i lang tid no. Og no er tiden kommet for å endelig digitalisere det daglige liv litt meir.

Sitter å myser litt på Samsung LE37R72B som ligger bra til i min prisklasse. Var i utg.punktet ute etter ein 32" i form av lillebror Samsung LE32R72B som ligger noen flotte lapper under. Etter det eg har sett er det kun antall " som skiller disse 2 modellene. Er disse 5" verdt prisforskjellene? Hadde nesten vert flott å se disse 2 side om side.

Eller har folk noen andre forslag til evt. bedre skjermer i samme prisklasse som disse to? Skjermene skal i hovudsak spilles på via. PS2,360 og Wii. Samt det blir mye DVD-film og streaming av div. fra PC :)

Takker så meget for informative inspill fra folk med litt peiling på dette her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja kan no alltids det når den tid kommer. Men har lest at fabrikkinstillingene er ganske så håpløse, så det er lett å få eit dårlig inntrykk. Men slikt fikser man jo bare man tar seg litt tid tilå finjustere bildet :) Er jo lit tkos det også :wee:

:huh:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Ville ikke kalt det killertilbud ettersom flere webshops har den prisen til vanlig.

7588296[/snapback]

Joda, men om du bor i nærheten blir det ganske killer ift. webshop+frakt. For ikke og snakke om hvis det blir stress med kjøpet.

7590708[/snapback]

Du jobber i Hifiklubben, ja?

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Du jobber i Hifiklubben, ja?

7594567[/snapback]

Hehe, virker sikkert sånn. Saken er den at jeg bor noen drøye steinkast fra forretningen i Marcus Thranes gate og er svært fornøyd med å bare kunne plukke opp en hvit Samsung til webpris på vei hjem fra jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...