Snodre Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Heisann, tok et bilde på julekvelden. Funker dette? Ris og ros velkommen. Skjønner ikke helt hvorfor men det ble kaldere på web enn på disken. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvis hele ansiktet hennes hadde vørt i fokus ville jeg nok likt det bedre. Pluss at det var litt dårlig lys, og veldig rar greie i bakgrunnen der (hele bakgrunnen er ikke mørk, bare litt av den. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvis hele ansiktet hennes hadde vørt i fokus ville jeg nok likt det bedre.Pluss at det var litt dårlig lys, og veldig rar greie i bakgrunnen der (hele bakgrunnen er ikke mørk, bare litt av den. 7574877[/snapback] Mener du skulderen hennes? Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Det var meningen at ikke hele ansiktet skulle være i fokus, men øynene. Dårlig lys kan du si ja. Men tingen er at jeg liker når det er lit mørkt. Så det får være en smaksak. Bakgrunnen er skuldra, håret og kjolen. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 likte ikke bildet helt, sorry =/ enkelte portrettbilder ovenifra funker dårlig for min del. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg likte det. God utnyttelse av dof. Det jeg ikke likte med det var at det blir litt for hardt lys i panna og venstre side av ansiktet blir litt mørkt. Ellers er det fin øyekontakt og et godt smil. (Bakgrunnen synes jeg ikke blir noe forstyrrende.) Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Takk for kritikk, kom gjerne med mer. Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Syns man burde ha fjernet skulderen og armen på høyresiden av bildet, for det ødelegger mye og skaper et felt som tiltrekker seg oppmerksomhet, og slik ødelegger for hovedmotivet. Hovedmotivet burde vært helt i fokus, og vinklingen her gjør at halsen ser veldig rar ut. Føler at dette bildet er blitt tatt utallige ganger tidligere og at det på en måte ikke ligger noe nytt og innovativt i det, og det er litt trist, så dette bildet fungerer dessverre ikke helt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå