Chalciporuspiperatus Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hei! Har nå 2 flatskjermer, Philips Brilliance 150P, 14 eller 15", liten og stygg skjerm. Til vanlig bruker jeg Samsung 205BW. Litt lei av alt-tabbinga, så jeg tenkte jeg kunne spille på samsungen, og bruke philipsen til å stå vedsidenav og bruke til evt å surfe på thottbot imens jeg spiller wow, msn, osv. Har lest litt i den stickyen på toppen av siden her, forklarte en del, men; Trenger jeg spesiell software for dette, eller ligger det i skjermkort oppsettet? Philipsen har en av de blåe endene på kabelen, med en sånn avkutta trekant form på en måte, og Samsungen har en hvit litt firkanta ende. Skjermkortet mitt (MSI nVidia Geforce NX6600GT eller noe sånt)støtter begge disse typer av kabler. Skal jeg da bare koble til begge skjermene i hver sin slot på skjermkortet, og velge oppsett i nvidia setupet på PCn? Er relativt uvitende på dette nivået, så dere får unnskylde min uvitenhet.. Men hva har jeg vel ikke dere for? :wub: Takker for alle svar!! Endret 25. desember 2006 av zeeq Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Skal jeg da bare koble til begge skjermene i hver sin slot på skjermkortet, og velge oppsett i nvidia setupet på PCn?Stemmer det. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Skal jeg da bare koble til begge skjermene i hver sin slot på skjermkortet, og velge oppsett i nvidia setupet på PCn?Stemmer det. 7572473[/snapback] Problem solved. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå