SabinaE Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Fikk nylig et JVC GR-D346E - mitt første videokamera! Jeg lurte på noe med disse kassettene. Etter jeg har filmet, la oss si 10 min, overfører den så sen til PC, men neste gang jeg igjen skal filme, overfører film til PC men kommer også den gamle video snuten på 10min. med? Etter det jeg har skjønt, kan ikke opptak på kassettene slettes men filmes over og over, gang på gang (?) men da må man liksom filme helt til slutten for å få inn en helt NY film og da at di gamle forsvinner (?) Kan kassettene brukes kun 1 gang, eller? Beklager, nybegynner Men på forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
gather Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Du kan filme over det gamle opptaket ved å spole helt tilbake (eller så langt du ønsker å filme over). Dette er på samme måte som man gjorde med opptakskasetter før i tiden. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Du treng ikkje føre over alt som er på kassetten kvar gong. Det er berre å spole forbi gamle opptak før du byrjer overføringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå