Gå til innhold

Fisking i Twilight. Noen spørsmål (Wii)

Thor.

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk en gigantisk overaskelse idag. Ingen av pakkene var formet slik som Wii esken. Åpnet pakke etter pakke og plutselig. En mistenksom pakke. Bruttern åpnet den og gjett hva det var. En lampeeske der det sto Wii noen og tjue ganger :(

Senere når tårnet med pakkene ble mindre kom fattern med en pakke. Der lå Wii en. Vi koplet den til på stua der familie med besteforeldre satt og alle ble underholdt av nydelige zelda, Er fortsatt i oppstartsfasen av spillet og skal tydeligvis fiske for katten. Er det noen teknikk? Bare å dra opp stanga når det er napp? Eller finnes det en fasit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter her jeg også nå, akuratt den samme overraskelsen! Og jeg sliter også med den første fiskingen, har prøvd veldig lenge nå, men klarer ikke å få fisk.

Fikk napp et par ganger, men får ikke det heller lenger. :p

Edit: Nei dæven, der fikk jeg napp, rett etter jeg skrev posten. Lot spillet stå på mens jeg var borte (fiskesnoren var uti vannet) og når jeg kom tilbake hadde jeg fått napp, var bare å dra fort opp og så sveive ivei med nunchucken.

Tror det er bedre sjangse hvis man lar fiskesnoren være uti lenge!

Endret av xantir`
Lenke til kommentar

Bare dra til der katten er og kast uti fiskeluren. Denne kommer til å ligge først når den reiser seg vill du se en pinne som står ut i luften som har forskjellige farger på seg, la den flyte helt til du ser at den begynner å forsvinne under vannet, da gjelder det å dra i Wiimoten slik at fisken forsvinner (lettere visst man drar opp når det grønne punktet på pinnen er ved vannflaten når du drar til wiimoten)

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Lurt å lese manualen til spillet. Der står det forklart hvordan man fisker :)

7572432[/snapback]

"Har lastet det ned"

Neida. Men har aldri sjekket manualen til nye spill før. Jada skjønner at det er bare å dra wiimoten opp men måtte finne ut til hvilken tid

GtReBra: Takk. Den tråden kommer jeg til og bruke :)

Lenke til kommentar
var bare å dra fort opp og så sveive ivei med nunchucken.

7572309[/snapback]

Tror ikke du trenger det, jeg bare dro som f*** i den kontrolleren, dro den opp i været og fisken kom på kroken :p

EDIT: Dessuten ser du at den fiskestangen ikke har sånn sveiveting, den er veldig simpel som ho dama sier når du får den ;)

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
var bare å dra fort opp og så sveive ivei med nunchucken.

7572309[/snapback]

Tror ikke du trenger det, jeg bare dro som f*** i den kontrolleren, dro den opp i været og fisken kom på kroken :p

EDIT: Dessuten ser du at den fiskestangen ikke har sånn sveiveting, den er veldig simpel som ho dama sier når du får den ;)

7572492[/snapback]

Oh, ok. Jeg gjorde vel bare noe dilldall utifra rein panikk da. Men det hørtes hvertfall ut som jeg snurret inn. =)

Lenke til kommentar

Bobber fisking er lett, meget lett og krever ingen spesiell teknikk. Jeg anbefaler folk å prøve først og lære seg bobber fiskingen da den er essentsiell for å komme seg videre senere i spillet :)

Men for å gi en liten innstruks:

1. Sett til B

2. Trykk B for å hive ut snøret

3. Ved napp, pek Wiimoten mot taket

4. Vent, fisken kommer opp av seg selv

Om ønskelig kan du knuse bibolet, bruke en flaske til å fange larvene og bruk dem på kroken.

Som sagt, det er meget lett, og når du kommer ut på feltet kan du fiske i det forskjellige vannen du finner, kanskje du t.o.m fanger en fisk en plass som du ikke fanger noen andre plasser, eller drar opp en pose med Rupees? Mulighetene er der, har akkurat selv fakka meg en Sinking Lure :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...