Chrynarx Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Så fikk jeg PSP til jul! fikk Gta Vice city stories med. Jeg har så klart null peiling på PSP. Manualen skumleser jeg kjapt igjennom. Så er psp'en ferdigladet. Skal endelig spille! Åpner coveret til Gta vice city stories! Der ser jeg CD'en pakket inn i noe hvitt. hva faen tenker jeg, å klarer å få cden ut av det lille coveret! Har delt det hvite coveret på 2 ( på sidene, ikke ødelagt bare åpnet) legger CD'en av vice city inn i PSPen.. ikke noe funker! Sjekker manualen.. å hva finner jeg ut? at den hvite greia skal være rundt CD'en! NEI FAEN SKRIKER JEG! legger Cd'en tilbake oppi den hvite.. da funker det plutselig. Så mitt spørsmål er : er det skadelig at den har en åpning foran? på det hvite belegget rundt CD'en? kan det skade PSP'en? Må jeg kjøpe nytt spill? Vet dette ble litt rotete.. men skrev i all fustrasjon! =( Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 nei dette har skjedd meg altså ett spill jeg har ble tråkka på av noen høye heler dette har ikke noe og si så lenge spillet funker men hva i all verden fikk deg til og tro at cd'en skulle ut av beskyttelse coveret når det er så vanskelig og få av? Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 PSP'en klarer å lese VIce city nå da!, emn lurer fortsatt på om det er trygt å bruke spillet Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) som sagt jeg har et spill hvor det mange en såpass stor plastikkbit at man kan ta ut cd'en dette spillet har jeg ikke hatt noen problemer med så spll i vei du hvis spillet funker Endret 25. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå