Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det lå en iPod Shuffle under juletreet til meg i dag og jeg tenkte at jeg skulle proppe den full av musikk, selvsagt. Uheldigvis har det oppstått en rekke problemer, så jeg formaterte pod'en. Dette funket ikke og samme feilmelding popper opp når jeg prøver å legge over musikk: Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det lå en iPod Shuffle under juletreet til meg i dag og jeg tenkte at jeg skulle proppe den full av musikk, selvsagt. Uheldigvis har det oppstått en rekke problemer, så jeg formaterte pod'en. Dette funket ikke og samme feilmelding popper opp når jeg prøver å legge over musikk: 7572049[/snapback] Hmm. Sjeldent lurt å formatere USB minnbrikker, eller andre flashbaserte spillere er nå min erfaring.... Anbefaler deg å hacke shuffelen, slik at du slipper gnäginga fra Itunes. Bare Google rundt så finner du mange oppskrifter. Etter hacket så dukker ipoden opp som enstasjon på pc'n, og du kan bare dra over filer til den. En kjapp oppdatering av db og alt er lungt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ingen dum idè, men ryker ikke garantien da? Problemet ble forøvrig løst med vPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå